اجرای ۴۰۰ ویژه برنامه طی هفته کتاب و کتابخوانی در خراسان جنوبی

وفایی گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه در سطح کتابخانه های خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

کاظم وفایی-قائم مقام مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: از ۲۴ الی ۳۰ آبان ماه به نام هفته کتاب و کتابخوانی نامگذاری شده است و پرداختن به موضوع کتاب و کتابخوانی از نیازهای هر جامعه محسوب می شود.

وی با اشاره به برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی گفت: طی این هفته در کتابخانه های استان بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه برگزار خواهد شد که می توان به شاهنامه خوانی و برگزاری مسابقات کتابخوانی و نقاشی اشاره کرد.

قائم مقام مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: از دیگر برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در استان برگزاری ویژه برنامه روشندلان بینا، قصه خوانی و جمع خوانی در سطح مدارس و نواختن زنگ یار مهربان است.

وفایی ادامه داد: طی این هفته نمایشگاه کتاب و میز اهدای کتاب، اهدای دانایی نیز برپا خواهد شد و برگزاری مراسم تجلیل از فعالان حوزه کتاب نیز در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان عنوان کرد: برگزاری محفل شعر ادبی و جشن کتاب از جمله دیگر برنامه های بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی در سطح خراسان جنوبی است.

کد خبر 1733144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha