نماز جمعه مهمترین پایگاه دینی و قلب فرهنگی شهر است

داودی گفت: نماز جمعه و امام جمعه مهمترین پایگاه دینی است که انسجام جامعه را قوام‌می بخشند و برای انجام درست این رسالت باید اتحاد داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   مهدی داودی- فرماندار شهرستان گلوگاه، یکشنبه (۲۱ آبان) در آیین تکریم و معارفه ائمه‌ ‌جمعه گلوگاه در شورای اداری این شهرستان در سالن همایش فرمانداری، با قدردانی از تلاش و زحمات ۱۲ ساله حجت الاسلام‌میراحمدی امام جمعه سابق گلوگاه اظهار کرد: در بزرگی و اهمیت نماز جنعه در روز جمعه بعنوان سیدالاعمال همین بس که یک سوره به جمعه اختصاص داده شد.
وی افزود: احیای نماز جمعه در مازندران با زکات وقت با قوت برگزار می شود و در این شعار دینی، مردم ولایتمدار مازندران پیش قراول در این فریضه الهی و دینی هستند.
فرماندار گلوگاه گفت: امروز  نماز جمعه و امام جمعه مهمترین پایگاه دینی است که انسجام جامعه را قوام‌می بخشند و برای انجام درست این رسالت باید اتحاد داشته و از ورود به گردونه ثروت و قدرت جلوگیری شود.
مهدی داودی افزود: تقوا، دانش دینی، سعه صدر، عدالت خواهی، اتحاد افزایی، حلال زادگی، ایمان، مرد بودن، بالغ بودن و ... از حساسیت و ویژگی های یک امام جمعه و دستور اسلام است و راه اندازی میز خدمت توسط مسوولان به دلیل دغدغه و احساس مسولیت در گلوگاه با قوت برگزار می شود.
نماینده عالی دولت در گلوگاه افزود: اعضای شورای اداری  گلوگاه تمام قد برای همدلی و اتحاد با امام جمعه ایستاده ایم و از زحمات ۱۲ ساله امام جمعه  سابق حجت‌الاسلام میراحمدی تشکر و قدردانی دارم که نقش اساسی در تبیین و تبلیغ انجام داده و برای ساخت مصلا  با همراهی مردم و مسوولان نقش آفرینی کرد.
وی یادآور شد: شهرستان گلوگاه در شرق مازندران رنگین‌کمانی از ۸ سال دفاع مقدس داریم و ۲۵۰ شهید به انقلاب تقدیم کرده و رزمندگان و جانبازان و ایثارگران فراوانی داریم که در گردان‌پرشور و با شعور امام حسین(ع) جانانه برای این مرزو بوم‌جنگیدند.
فرماندار گلوگاه گفت: عامل به وظیفه هستیم  و با امام ‌جمعه جدید بیعت کرده و در سایه رهبری در کنار شما بوده و همراهی  همه جانبه داریم.

کد خبر 1733164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha