ترویج امر به معروف و نهی از منکر، ابتکارات هنرمندانه می‌طلبد

میرزائی با اشاره به اهمیت تبیین فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر گفت: ترویج امر به معروف و نهی از منکر، ابتکارات هنرمندانه می طلبد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سعید میرزائی در نشست بررسی برنامه‌های ترویجی فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر که با حضور مسئولان شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر، برگزار شد، برلزوم بهره گیری از ظرفیت های هنرمندانه در راستای ترویج این فریضه دینی و برگزاری دوره های تخصصی تاکید کرد. 
  

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید امیر کبیر، افزود: این مهم راهی برای بهره گیری از مشارکت اجتماعی مردم در راستای احیا و ادای امر به معروف و نهی از منکر است. 

وی با اشاره به اینکه امربه معروف و نهی از منکر از جمله مهمترین اهداف و انگیزه‌های قیام عاشورای حسینی بوده است، بیان کرد: امام حسین(ع) عالی‌ترین مرتبه این فریضه بزرگ را با نثار خون خود و همراهان شهید خود احیا کرده و حماسه جاویدان کربلا را آفرید. 


 این مقام مسئول اظهار کرد: مسئله امر به معروف و نهی از منکر چه لسانی و چه غیرلسانی برای خنثی کردن توطئه دشمنان باید مورد توجه قرار گیرد و این مهم با مشارکت مسئولان، دستگاه های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی و همچنین همه دلسوزان جامعه محقق می شود. 

گفتنی است این جلسه  با حضور فراهانی نماینده ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مهندس حمید کریمی عضو هیئت مدیره، حجت الاسلام سیدمحمدرضا حسینی مشاور فرهنگی و مهری کارخانه مدیر دفتر توسعه فرهنگی و اجتماعی شرکت عمران شهرجدید امیرکبیر برگزار و در خصوص ابعاد مختلف اجرای فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر در این مجموعه بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 1733172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha