مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی :

خودباوری و پیشرفت ارمغان انقلاب برای ایران بود

همایش رهپویان ایثار ویژه ‌تجلیل از برگزیدگان علمی شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تربت‌حیدریه برگزار شد.
خودباوری و پیشرفت ارمغان انقلاب برای ایران بود

مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی گفت: انقلاب اسلامی برای مردم ایران، خودباوری و فرصت بروز و ظهور خلاقیت و پیشرفت علمی را فراهم آورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام مهدی حسن‌زاده نامقی روز دوشنبه در همایش رهپویان ایثار ویژه ‌تجلیل از برگزیدگان علمی شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تربت‌حیدریه افزود: در حالی که ایران تا قبل از انقلاب اسلامی رتبه علمی اش بالای ۱۰۰ بود به برکت انقلاب اسلامی به جمع ۱۰ کشور دارای رتبه علمی برتر دنیا ارتقا یافته است.

وی ادامه داد: بر این اساس مردم ایران و به خصوص جوانان این مرز و بوم امروز در اکثر محافل متعدد علمی جهان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی در ادامه به رویدادهای سیاسی روزهای اخیر در منطقه نیز اشاره و اظهار کرد: امروز محور گفتمان عدالت خواهی، ایران است و بر اساس این تفکر شاهدیم که مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی اسراییل قد علم کرده‌اند تا این حکومت غاصب را از بین ببرند.

ایثار جزء اخلاق رفتاری مردم ایران شده است

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی تربت‌حیدریه نیز گفت: امروز می توان با افتخار اعلام کرد که ایثار و از خود گذشتگی جزء اخلاقیات رفتاری و انسانی مردم ‌ایران شده‌است.

دکتر حسین ابراهیمی پور افزود: این موضوع نه تنها در دوران مبارزات انقلابی مردم برای براندازی رژیم پهلوی و دوران دفاع مقدس، بلکه در دوران کرونا نیز بر همگان اثبات شد.

دبیر همایش و کارشناس آموزش عالی بنیاد شهید تربت‌حیدریه نیز در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این همایش با هدف تجلیل از ۳۷ دانشجوی شاهد و ایثارگر که دارای رتبه‌های الف (بالای ۱۸) هستند برگزار شده‌ است.

مریم یاقوتی‌نیا افزود: تعداد دانشجویان روزانه شاهد و ایثار گر این شهرستان ۶۰ نفر است.

پایان پیام/

کد خبر 1733300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha