برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای گامی در راستای شناسایی استعدادهای برتراست

کریمی گفت: برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه گامی در راستای شناسایی استعدادهای برتردر استان است.

سعید کریمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه، گفت:فضای مجازی در قالب شبکه‌های اجتماعی، بازی‌ها و نرم‌افزارهای مختلف بر زندگی ما حاکم شده و جزو لاینفک سبک زندگی امروزی است.

دبیر کمیته رسانه و فضای مجازی کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه افزود: برگزاری این رویداد دیجیتال تولید محتوای ورود بیشتر جوانان و نوجوانان به این عرصه، زمینه شناسایی و حمایت از نخبگان خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد:می‌توان در این رویداد با طراحی خاص و جذاب در قالب بازی‌های رایانه و اندرویدی ضمن معرفی عملیات‌های دوران دفاع مقدس به کودکان و نوجوانان، فرهنگ و معارف دفاع مقدس را به نسل‌های پیش رو منتقل خواهد کرد لذا این در بخش‌های پویانمایی، نرم‌افزارها و بازی‌های ویژه تلفن همراه برگزار خواهد شد.

کریمی با اشاره به زمان برگزاری این رویداد، تصریح کرد: مهلت ثبت نام در رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره شهدا تا ۲۵ آبان ماه جاری ودر قالب تیم‌های ۳ تا ۵ نفره خواهد بود و تاریخ برگزاری رویداد ۲۷ تا ۲۹ آبان ماه جاری خواهد بود.

دبیر کمیته رسانه و فضای مجازی کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه اظهار کرد: امسال پنجمین دوره رویداد تولید محتوای دیجیتال در استان کرمانشاه برگزار می‌شود و شرکت در این رقابت محدودیت سنی ندارد.

وی گفت:با توجه به اینکه سال گذشته ۱۶ تیم در این رویداد حضور یافتند لذا امسال ظرفیت برای حضور حداقل ۲۵ تیم فراهم شده و امیدواریم استقبال نسبت به سال های قبل بیشتر شود.

کریمی افزود: علاقه‌مندان جهت شرکت در کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه تا بیست و پنجم آبان ماه فرصت دارند از طریق مراجعه به سایت http://Event.bsjmajazi.ir نسبت به انجام ثبت‌نام اقدام کنند.

 دبیر کمیته رسانه و فضای مجازی کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تیم های اول به مرحله کشوری راه خواهند یافت، گفت: تیم‌های برتر در هر یک از بخش‌ها مبلغ ۱۰میلیون تومان، تیم‌های دوم هفت میلیون تومان و تیم‌های سوم پنج میلیون تومان اهدا می‌شود.

کد خبر 1733316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha