ضرورت ترویج سیره ائمه اطهار (ع) در جامعه

حجت الاسلام سید احمد حسینی با اشاره به این که امروز یکی از نیازهای ضروری جامعه، ترویج سیره ائمه اطهار (ع) و فرهنگ ایثار و شهادت است، خاطرنشان کرد: هر جا ما در زندگی سیره ائمه اطهار (ع) را الگو قرار دادیم موفق شدیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت و تعدادی از کارکنان این دانشگاه و مدارس سما شهرستان جیرفت با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان دیدار و گفتگو کردند.


حجت الاسلام سید احمد حسینی در این دیدار، با بیان اینکه بارها و بارها مقام معظم رهبری نسبت به تهاجم فرهنگی هشدار داده اند،‌ گفت: دشمن در جنگ ترکیبی به فرهنگ و باورهای دینی ما حمله ور شده و وظیفه همه ما است که در این جنگ، با جهاد تبیین به مقابله با دشمن برویم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به این که امروز یکی از نیازهای ضروری جامعه، ترویج سیره ائمه اطهار (ع) و فرهنگ ایثار و شهادت است، خاطرنشان کرد: هر جا ما در زندگی سیره ائمه اطهار (ع) را الگو قرار دادیم موفق شدیم.

وی ابراز کرد: اولین همایش علمی زندگی و سیره امام حسین (ع) و نشاط معنوی حرکتی فرهنگی در راستای ترویج سیره آن حضرت است و جنوب کرمان به چنین رویدادهایی نیاز دارد.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: در برگزاری رویدادهای فرهنگی در کنار دانشگاه آزاد اسلامی خواهیم بود و از ظرفیت های موجود جهت اطلاع رسانی هر چه بهتر این جشنواره ها استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: در اجرای طرح و برنامه های فرهنگی نیاز داریم تا یک تیم پژوهشی در کنار ما باشد و به همین منظور از ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 1733353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha