اعلام فراخوان جشنواره استانی شعر و داستان بومی و محلی یلدا

امیریان از آغاز فراخوان جشنواره استانی شعر و داستان بومی و محلی یلدا خبر داد و گفت: ۲۰ آذر آخرین فرصت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره است.

اسفندیار امیریان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: "یلدا، صله رحم و سنت تکریم بزرگان"، "سبک زندگی ایرانی اسلامی"، "خانواده الگوی ایرانی"، "بازنمایی فرهنگ بومی و محلی استان"، "امید و نشاط اجتماعی در سایه تداوم  سنت‌های حسنه دینی، ملی ومحلی"، "اعیاد و سنت‌های ایرانی و اسلامی و پرداختن به آیین‌ها" و "سنن و باورها به عنوان الگوهای دیرینه و نیکوی زندگی" از جمله محورهای شرکت در این جشنواره است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را ۲۰ آذر اعلام کرد و گفت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را در قالب شعر و داستان به دبیرخانه واقع در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان ارسال کنند.
وی با بیان اینکه جشنواره‌ها نقش مهمی در احیای سنت‌ها و آداب و رسوم بومی و محلی دارد، تصریح کرد: تلاش ما بر این است در قالب برگزاری جشنواره‌ها، آداب و رسوم محلی که جزو خرده‌فرهنگ‌هاست و بخشی از هویت این مرز و بوم به شمار می‌رود را حفظ و احیای کنیم.
کد خبر 1733357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha