امیدآفرینی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان از ماموریت‌های بسیج است

ولی‌ئی گفت: امیدآفرینی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان یکی از ماموریت‌های بسیج است که باید در عرصه‌های مختلف با قوت انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، سردار منصور ولی‌ئی جانشین فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر در مراسم اختتامیه پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال که در سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی امروز توسط رزمندگان دچار سردرگمی و عافلگیری شده‌ که این مهم خشم و نگرانی این رژیم منحوس را برانگیخته است و ظلم و ستم خود را علیه مردم غزه روا می‌دارد.

وی با محکوم خواندن نسل کشی و کشتار کودکان و زنان غزه بیان کرد: قطعا پیروزی از آن رزمندگان فلسطینی است.

وی با اشاره به رهبر معظم انقلاب اسلامی در امر تاثیرگذاری فضای مجازی، افزود: امروز عرصه، عرصه رسانه و فضای مجازی است پس باید توانایی حضور در این حوزه را داشته باشیم.

سردار ولی‌ئی عنوان داشت: دشمن به میدان آمده است تا توان ما در عرصه رسانه و فضای مجازی را ضعیف و در مقابل خود را قوی نشان دهد، پس باید در این حوزه به‌گونه‌ای ظاهر شویم که دشمن حتی اجازه تهدید ما را به خود ندهد.

وی گفت: امروز تحریم سیم خاردار توسط دشمن علیه کشور ما به جایی رسیده است که پیشرفته‌ترین پهپادها را به قدرت‌های برتر ارسال می‌نماید و این نشانه قدرت و توانایی ما است.

جانشین قرارگاه استانی شهید شهرامفر عنوان کرد: نوجوانان و جوانان مخاطبین خاص در فضای مجازی هستند و این اهمیت موضوع را می‌رساند پس با تولید محتوای درست و شایسته باید تاثیرگذاری مثبت را داشته باشیم.

وی عنوان کرد: پاسداری از هویت اسلامی و انقلابی کشور مهمترین رسالت بسیج در گام دوم انقلاب است که باید با استفاده از تجربیات گذشته و ظرفیت مردم که سرمایه‌های نظام اسلامی هستند، محقق شود.

وی افزود: با توجه به شرایط کشور امیدآفرینی و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان یکی از ماموریت‌های بسیج است که باید در عرصه‌های مختلف با قوت انجام شود و امروز بسیجیان باید فضای مجازی را از فضای تهدید آمیز به فضای فرصت محور تبدیل کنند.

کد خبر 1733369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha