اعلام همبستگی کادر درمان بیمارستان های شیروان با مردم غزه

کادر درمان بیمارستان‌های امام خمینی(ره) و خاتم الانبیاء شهرستان شیروان به منظور محکومیت رژیم صهیونیستی در حمله به مراکز درمانی غزه در محوطه بیمارستان‌های این شهرستان تجمع برگزار کردند.

محمدرضا حیدری، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: اتفاقات جاری در منطقه ما و جهان، خطرناک و استثنایی است و در این تجاوز و وحشی‌گری هیچ حرمتی برای چیزی نیست.

وی خاطرنشان کرد: نکته عجیب این حملات، تجاوز آشکار با قبول مسئولیت رسمی نسبت به بیمارستان‌ها و تعداد زیاد شهیدان، زخمی‌ها و افراد کوچانده شده از خانه‌هایشان در برابر دیدگان جهان است.

حیدری عنوان کرد: این جنایات متوقف نشده و کاهش نیافته است، این حادثه دردناک حاکی از روحیه انتقام وحشیانه بدون قید و بند اسرائیل و واقعیت و ماهیت این رژیم است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان بیان کرد: دشمن از طریق جنایات خود در غزه می‌خواهد به فلسطینیان بگوید که سرزمین و مقدسات خود را فراموش کنند و بگوید که ای مردم لبنان، اتفاقات غزه به دلیل مقاومت و سرپیچی از اسرائیل است.

کادر درمان بیمارستان‌های این شهرستان به منظور محکومیت رژیم صهیونیستی در حمله به مراکز درمانی غزه در محوطه بیمارستان‌ تجمع ضدصهیونیستی برگزار کردند.

در این اجتماع پزشکان، کادر پرستاری و پرسنل بیمارستان ها ضمن محکومیت اقدام وحشیانه و غیرانسانی رژیم صهیونیستی در بمباران و حمله به بیمارستان های غزه و به شهادت رساندن کودکان، زنان و مردان فلسطینی، از مقاومت مردم فلسطین حمایت کردند.

کادر درمان بیمارستان‌ها همچنین آمادگی کامل خود را برای اعزام به غزه و درمان مجروحان اعلام کردند.

 

کد خبر 1733403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha