امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی گلستان با ستاد هماهنگی کانون های مساجد

آخوند میرزاعلی از امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان گلستان با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

آخوند عبدالحی میرزاعلی با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: کتابخانه های عمومی در جهت خدمت به مردم و به خصوص خدمات فرهنگی و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی فعالیت می کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان افزود: این اداره کل در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تعامل و همکاری مشترک و بیشتر با برخی از موسسات، ادارات، ارگان ها و دستگاه های اجرایی تفاهم نامه هایی را امضا می کند.

وی ادامه داد: امضای این تفاهم نامه ها باعث نمود بیشتر فعالیت ها شده و بسیاری از افراد جامعه را می توان به سمت کتاب و کتابخوانی و ترویج فعالیت های فرهنگی کشاند.

آخوند میرزاعلی خاطرنشان کرد: در ۲ روز گذشته سه تفاهم نامه همکاری با جامعه المصطفی العالمیه، اداره کل ورزش و جوانان و نمایندگی خبرگزاری ایرنا در استان گلستان در جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و فعالیت های فرهنگی امضا شد.

وی گفت: بر اساس تفاهم نامه امضا شده با جامعه المصطفی العالیمه، نشست و مسابقه کتابخوانی، معرفی کتاب، تبادل فرهنگی، اهدای کتاب، آموزش کتابداران کتابخانه جامعه المطفی، همایش کتابخانه ها با حضور دانشجویان کشورهای مختلف این مرکز و ارائه کتاب و تجلیل و تقدیر از دانشجویان کشورهای مختلف به صورت مشترک برگزار خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان با اشاره به تفاهم نامه امضا شده با اداره کل ورزش و جوانان استان، افزود: کتاب غذای روح و ورزش غذای جسم است و به همین منظور برای بهره مندی همکاران کتابخانه ها از سالن های ورزشی، این تفاهم نامه امضا شده است.

وی گفت: همچنین در این تفاهم نامه مقرر شد تا اداره کل ورزش و جوانان فضایی را برای ایجاد کتابخانه مشارکتی در اختیار کتابخانه های عمومی قرار دهد تا ورزشکاران با مراجعه به آن فضا از کتاب ها بهره مند شوند.

آخوند میرزاعلی افزود: تفاهم نامه همکاری با خبرگزاری ایرنا نیز به منظور انعکاس اخبار و فعالیت های کتابخانه های عمومی و همکاری های بیشتر فرهنگی امضا شده است.

وی از امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی گلستان با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان خبر داد و گفت: جلسه هماهنگی برای امضای این تفاهم نامه با مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان برگزار شد و در تصویب بندهای تفاهم نامه به تفاهم رسیده ایم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان ادامه داد: این تفاهم نامه همکاری بعد از اخذ مجوز از نهاد کتابخانه های عمومی کشور امضا خواهد شد.

کد خبر 1733421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha