دانش آموزان برای تقویت دین و ایمان خود تلاش کنند

شعبانی گفت: دانش آموزان باید برای تقویت دین، ایمان، علم و تحصیل خود وقت بگذارند و تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، محمدحسن شعبانی امروز سه شنبه (23 آبان) در جمع دانش آموزان هنرستان دخترانه آیت اللهی شهر جهرم، با بیان اینکه آینده متعلق به دانش آموزان است، گفت: دانش آموزان باید با سعی و تلاش خود به چهره پرافتخار برای کشور تبدیل شوند..

وی با تاکید بر اینکه دانش آموزان باید با تلاش و کوشش آینده خوبی برای کشور بسازید و تحویل نسل های دهند، افزود: در جهرم بیش از ۱۲۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس و ۱۰ شهید مدافع حرم و … جان خود را تقدیم کردند تا همه ما در آرامش و آسایش باشیم و اکنون باید قدردان شهدا بوده و آنان را به خوبی بشناسیم. 

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم به دانش آموزان توصیه کرد که برای تقویت دین، ایمان، علم و تحصیل خود وقت بگذارند و تلاش کنند.

فرماندار ویژه جهرم در پایان اعلام کرد: فضای مجازی یکی از آسیب های بزرگ برای دانش آموزان است و قطعا استفاده نادرست از این فضا می تواند موجب عدم پیشرفت علم و زندگی آنان شود. 

در این مراسم تسلیم، پژوهشگر و استاد  زبان و ادبیات فارسی دانشگاه جهرم در خصوص گذشته و تاریخ جهرم و همچنین بانوان تاثیرگذار جهرمی در سطح کشور به بیان سخنرانی پرداخت. 

همچنین در حاشیه این مراسم نمایشگاه صنایع دستی و آثارهای هنری دانش اموزان این هنرستان بر پا شده بود و فرماندار ویژه جهرم از این نمایشگاه بازدید کرد.

کد خبر 1733456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha