اعلام برنامه های هفته کتاب ارشاد گلستان/ کاروان کتاب به مناطق سیل زده اعزام می شود

قربانی برنامه های سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان را اعلام کرد.

جواد قربانی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: به مناسبت سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برنامه های مختلفی پیش بینی شده است.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: زنگ کتابخوانی و قصه‌گویی، دیدار با چاپخانه‌ها، کتافروشی‌ها و ناشران، همایش تجلیل از اهالی قلم و خادمان نشر، جشن کتاب در مناطق محروم، بازدید از کتابخانه‌های روستایی و کانون‌های مساجد و اهدای کتاب به پرستاران از جمله برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در سطح استان است.

وی، دیدار با نویسندگان و خانواده ناشران فقید، برگزاری ویژه ‌برنامه در مسیر دانایی بر بال کتاب در برج قابوس گنبدکاووس و اردوی فرهنگی «چگونه من کتاب می‌شوم» با هدف آشنایی کودکان با روند چاپ کتاب را از یدگر برنامه های ارشاد گلستان در هفته کتاب و کتابخوانی برشمرد.

قربانی با اشاره به سیل اخیر برخی از مناطق استان در هفته گذشته و خسارت وارد شده به ساکنین این مناطق، گفت: به منظور امیدآفرینی و انگیزه بخشی به‌خصوص برای قشر کودک و نوجوان، کاروان کتاب با همکاری برخی دستگاه‌های فرهنگی به این مناطق سیل زده در شهرستان‌های کلاله و گالیکش اعزام می‌شود.

وی ادامه داد: در این کاروان برنامه هایی همچون؛ اهدای کتاب، برنامه‌های فرهنگی و هنری شاد و امیدبخش و دیدار با نویسندگان بومی اجرا می شود.

کد خبر 1733470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha