مردم فلسطین مقتدرانه در مقابل ظلم و ستم رژیم کودک‌کش اسرائیل ایستاده‌اند

حجت الاسلام احمدی گفت: مردم فلسطین مقتدرانه در مقابل ظلم و ستم رژیم کودک کش اسرائیل ایستاده اند و این ایستادگی و مقاومت و اقتدار را از فرهنگ ناب دفاع مقدس آموخته اند و امروز به دنیا عرضه کردند.

حجت الاسلام یوسف احمدی درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به ایستادگی مردم بی دفاع فلسطین در مقابل دشمنان، گفت:مردم فلسطین با صبر و استقامت در برابر ظلم و اشغالگری اسرائیل ایستادند و امروز جبهه مقاومت با آمادگی و اقتدار کامل بیش از هر زمان دیگری آماده مبارزه و نابودی اسرائیل هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه افزود:امروز تمام تیرها به سمت غزه و تمام نگاه ها به سمت جمهوری اسلامی است و این جای تامل دارد، امروز اگر می بینیم گردان های عزالدین قسام با صلابت دارند می جنگند چون این شخص کسی بوده که در مقابل استکبار و ظلم و زور ایستادگی کرده است، رهبر معظم انقلاب فرمودند: که این نسل حال حاضر فلسطین بهترین نسل در ۸۰ سال گذشته است.

وی خاطرنشان کرد:حمایت از آرمان فلسطین و کمک به آزادی سرزمین‌های اشغالی یک وظیفه دینی و اسلامی است و بر این اساس جمهوری اسلامی ایران همواره در تمام زمینه‌ها آماده کمک به مبارزان فلسطینی است.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد:رهبر انقلاب فرمودند که ۲ راه وجود دارد که فلسطین پیروز شود اول مقاومت و ایستادگی کردن و دوم مردم دنیا باید در مقابل اسرائیل متهد شوند، اگر انگلیس و آمریکا و فرانسه صدایشان درآمده که ایران اینها را بسیجی کرده است به خاطر این جمله است که مقام معظم رهبری فرمودند: باید اتحاد جهانی تشکیل شود و انشاالله به چشم خود نابودی اسرائیل را خواهیم دید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در پایان گفت:همه دنیا باید علیه جنایتکاران دست به اقدام عملی کنند و نسل کشی و کشتار مردم بی دفاع در غزه را محکوم کنند لذا اکنون همه دنیا علیه اسرائیل و آمریکا است و همه مردم دنیا یک مطالبه دارند و آن هم حفظ انسانیت است.

کد خبر 1733501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha