شهدا پرچم افتخار مردم هستند

یاوری شهدا را پرچم افتخار مردم خواند و گفت: دشمن ببیند که شهادت برای مردم ما افتخار است و نمی تواند این مردم را تهدید کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، احسان یاوری، امروز(۲۳ آبان)، در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مدافع امنیت، شهید «ایوب رومیانی»، در شهرستان رومشکان با گرامیدات نام و یاد شهدا اظهارداشت: شهدا پرچم افتخار مردم هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان افزود: برای این مردم، دین و این آیین جان خودشان را تقدیم می کنند و در راه دفاع از کشور و امنیت مردم از جان خویش می گذرند.

وی با بیان اینکه شهدا با تقدیم جان خویش همواره نشان می دهند که مردم پای مملکت، دین و پای عهدی که با خداوند بستند ایستاده اند، گفت: حضور مردم در مراسم تشییع شهید رومیانی چشم دشمنان را کور می کند و این حضور ایستادگی مردم پای مملکت و آرمان شهدا را به تصویر می کشد.

یاوری خاطرنشان کرد: امروز دشمن ببیند شهادت برای مردم ما افتخار است و دشمن نمی تواند این مردم را تهدید کند، ما به وجود این مردم افتخار می کنیم.

وی اظهارکر: ما وظیفه داریم غیرت و مردانگی، دلاوری و شجاعت و پای کار بودنف همدلی، وحدت و رشادت را از شهدا الگو بگیریم و در برابر مردم به وظیفه خود عمل کنیم تا شرمنده شهدا و مردم نشویم.

کد خبر 1733523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha