بیش از ۴۰۰ شعبه اخذ رأی در شهرستان کرمان دایر می‌شود

فرماندار کرمان حجم کار انتخابات در مرکز استان را بسیار بالا دانست و اظهار کرد: حدود ۴۵۰ شعبه اخذ رأی فقط در شهرستان کرمان مستقر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ علی بابایی، سه‌شنبه(۲۳ آبان) در نشست معین‌های ستاد انتخابات شهرستان کرمان مشارکت بالا و سلامت را مهمترین موارد هدف‌گذاری شده برای انتخابات ۱۱ اسفند عنوان کرد.

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمان حجم کار انتخابات در مرکز استان را بسیار بالا دانست و اظهار کرد: حدود ۴۵۰ شعبه اخذ رأی فقط در شهرستان کرمان مستقر است.

وی افزود: جهت مدیریت بهتر در این شعب، ۲۰ نفر از افراد با تجربه و توانمند به عنوان معین انتخاب شده و با تقسیم کار، هر یک مسئولیت  ۲۰ شعبه را از لحاظ بررسی شرایط محیطی، فیزیکی، رفاهی، امنیتی و غیره و فراهم کردن زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور به عهده دارد.

بابایی تاکید کرد: انتظار است معین های انتخابات که از جمله افراد متعهد و با تجربه و دارای وجهه مردمی انتخاب شده اند؛ شرایط حضور مردم در پای صندوق های رای را به گونه ای فراهم کنند تا شهروندانی که روز انتخابات در شعب حضور پیدا می کنند به راحتی و با کمترین زحمت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن رأی خود را به صندوق بیندازند.

وی رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات از سوی کارگزاران نظام را مورد تاکید قرار داد.

گفتنی است؛ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

کد خبر 1733536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha