مشکلات مردم در مساجد نهبندان پیگیری شود

ایروانی با اشاره به اینکه از زمان استقرار دولت جدید مسجد محوری در نهبندان دنبال می‌شود، گفت: این و مهم جزو سیاست های اسلامی ما است تا مشکلات به صورت محله محور بررسی و پیگیری شود. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی،  ابوالفضل ایروانی امشب در جلسه برنامه ریزی هفته بسیج، اظهار کرد: هفته بسیج فرصتی برای بیان دستاوردهای دستگاه های اجرایی با نگاه جهادی است.

وی با اشاره به شعار هفته بسیج «بسیج امید ملت ایران» گفت: با توجه به این شعار باید دستاوردهای بسیج برای مردم تبیین شود چرا که هفته بسیج ظرفیتی برای این مهم است و موجب هم افزایی می شود.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه فضاسازی شهری در هفته بسیج باید متفاوت باشد، افزود: با نگاه ایمان و امید باید دستاوردها بیان شود و میزهای خدمت برای حل مسائل راه اندازی و اثرات آن منتشر شود.

ایروانی تصریح کرد: دولت سیزدهم با رویکرد جهادی پای کار حل مشکلات مردم است و مدیران هم دغدغه مند در جهت حل مسائل گام برداشته اند، این اقدامات باید به صورت جهادی برای مردم تبیین شود. 

وی گریزی به طرح نهضت ملی مسکن زد و گفت: در هفته بسیج می توانیم مشکلات حوزه مسکن را آسیب شناسی کنیم. 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه در حوزه راهداری، بخشداری ها و روستاها اتفاقات خوبی افتاده است، گفت: از زمان استقرار دولت، مسجد محوری در نهبندان دنبال شد و این مهم جزو سیاست های ما است تا مشکلات به صورت محله محور بررسی و پیگیری شود. 

وی بر محله اسلامی تاکید کرد و گفت: برگزاری یادواره های شهدا توسط مجموعه بسیج باید به صورت ویژه دیده شود.

کد خبر 1733546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha