گروه جهادی الکفیل به یاری نیازمندان بیرجند شتافتند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: اردوی گروه جهادی الکفیل برای خدمات‌دهی درمانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بیرجند با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمد عرب شامگاه(۲۳ آبان) در حاشیه برگزاری اردوی گروه جهادی الکفیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به قیمت‌های بالای تعرفه‌های دندانپزشکی از گروه جهادی الکفیل درخواست کمک به نیازمندان انجام شد که با برنامه‌ریزی انجام شده این گروه جهادی به مدت چهار روز از ۲۳ تا ۲۶ آبان‌ماه در استان حضور دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان جنوبی گفت: قبل از حضور این گروه جهادی ۲ هزار ۵۰۰ نفر از جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد غربالگری شدند و بر اساس نیازشان و برنامه‌ریزی انجام شده در این مدت از خدمات استفاده خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بیماران شناسایی شده از جامعه تحت حمایت در شهرستان بیرجند هستند، افزود: با توجه به بعد مسافت و فراهم نبودن شرایط رفت و آمد در این مرحله گروه جهادی فقط در شهرستان بیرجند خدمات ارائه می‌کند و در مراحل بعدی در سایر شهرستان‌ها هم حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به خدمات درمانی و فرهنگی گروه جهادی الکفیل به نیازمندان، بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و هزینه‌های بالای خدمات دندانپزشکی می‌طلبد که به اقشار آسیب‌پذیر جامعه و مناطق محروم و کم‌برخوردار کمک شود.

کد خبر 1733560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha