مسئولان اوقاف مردم را به حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنند

حجت الاسلام مهدیان تاکید کرد: بر اساس وظیفه شرعی، قانونی، اخلاقی و وجدانی تمام همت و تلاش مجموعه اوقاف و امور خیریه استان گلستان در جهت گرم کردن تنور انتخابات و حضور حداکثری مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان، حجت الاسلام حسین مهدیان امروز (چهارشنبه ۲۴ آبان) در جمع کارکنان ستاد و ادارات اجرایی اوقاف استان با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: امروز اوج ظلم، جنایت و ددمنشی رژیم غاصب صهیونیستی را در غزه شاهد هستیم که با حمایت دولت آمریکا این رژیم کودک کش با کشتار کودکان و زنان بی دفاع صحنه ناخوشایندی را به نمایش گذاشته اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: ما در کنار مردم فلسطین هستیم و این اقدام ددمنشانه را محکوم می کنیم.

وی با اشاره به مسئله انتخابات در اسفند امسال، گفت: نظام و انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا، دارای ثبات، امنیت، آرامش و آسایش است و از هر نوع آزادی که در جامعه اسلامی نیاز است برخوردار است.

حجت الاسلام مهدیان ادامه داد: برگزاری انتخابات یکی از مسائل نهادینه شده در نظام جمهوری اسلامی ایران است که از ابتدا اصل نامگذاری این نظام رفراندوم و رای گذاشته شد و تا امروز نظام با برگزاری انتخابات مختلف این کار را به بهترین شکل ممکن انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تلاش دشمنان نظام در داخل و خارج برای کمرنگ جلوه دادن این حرکت جهادی و انقلابی، وظیفه و نقش بسیار مهم و تاثیرگذار امروز ما گرم تر کردن تنور انتخابات و حضور حداکثری مردم در این رخداد عظیم است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان، غفلت انسان را یکی از مصیبت های مبتلابه انسان بیان کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران برکات زیادی داشته است و همه ما وظیفه داریم برای حفظ این نظام تمام سعی مان را انجام دهیم.

وی افزود: ما سر سفره این انقلاب رشد کرده و برکات این انقلاب و نظام و خون شهدا در پوست و جان ما جریان دارد و اگر کوتاهی کنیم جوابگوی این نظام و شهدا نخواهیم بود.

حجت الاسلام مهدیان تاکید کرد: بر اساس وظیفه شرعی، قانونی، اخلاقی و وجدانی تمام همت و تلاش مجموعه اوقاف و امور خیریه استان گلستان در جهت گرم کردن تنور انتخابات است.

وی ادامه داد: مسئولان اوقاف متولی گرم کردن تنور انتخابات هستند و به غیر از خط رهبری هم حرکت نمی کنند و هیچ یک از مسئولان اوقاف نیز به جز گرم کردن تنور انتخابات و حضور حداکثری مردم، حق دخالت، تبعیت، همراهی و دفاع از هیچ کاندیدایی را ندارند.

کد خبر 1733629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha