دعوت رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از مردم برای حضور در راهپیمایی ضد صهیونیستی

حجت الاسلام اصغری ولوجایی گفت: راهپیمایی ضد اسرائیلی مازندرانی ها در مرکز استان(ساری) از ساعت ۹و ۳۰دقیقه جهت به نمایش گذاشتن کینه و احساسات و عواطف عموم مردم  و اعلام حمایت و همدردی دوباره با مردم غزه و  فلسطین میدان شهید قاسمی به سمت میدان شهدای ساری برگزار می شود.

حجت الاسلام علی اصغر اصغری ولوجایی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای غزه و فلسطین و اعلام انزجار از جنایت‌های غیر انسانی و غیر اخلاقی صهیونیست‌ها، اظهار کرد: هر انسانی به هر نحوی که می تواند باید این رفتار جنایت‌کارانه صهیونسیت‌ها علیه مردم غزه را محکوم و تلاش کنند با مطالبه‌گری، معبری  برای اعزام حمایت های انسانی از مردم غزه باز شود.

وی با بیان اینکه تداوم کودک کشی و زدن بیمارستان ها در غزه نشان از شکسته شدن اُبهت پوشالی اسرائیل دارد، گفت: چهل روز از آغاز عملیات ظفر مندانه طوفان الاقصی و استمرار خوی وحشیانه رژیم صهیونیستی با هدف نسل کشی مردم مظلوم غزه به ویژه زنان و کودکان و بی توجهی این رژیم جعلی به مبانی حقوق بشر می گذرد از این رو مردم شریف مازندران همزمان با حرکت هماهنگ سایر مناطق جهان به ویژه کشورهای اسلامی،   در روز شنبه ۲۷آبان با هدف اعلام حمایت از جبهه مقاومت در غزه و فلسطین راهپیمایی می کنند.
 حجت الاسلام اصغری یادآورشد: راهپیمایی ضد اسرائیلی مازندرانی ها در مرکز استان(ساری) از ساعت ۹و ۳۰دقیقه جهت به نمایش گذاشتن کینه و احساسات و عواطف عموم مردم  و اعلام حمایت و همدردی دوباره با مردم غزه و  فلسطین آغاز می شود.

وی اضافه کرد: راهپیمایی ضد صهیونیستی ساروی ها از میدان شهید قاسمی به سمت میدان شهدای ساری با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین برگزار می خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران ضمن دعوت از مردم استکبار ستیز و همیشه درصحنه مازندران برای حضور در راهپیمایی ضد اسرائیلی، از ائمه جمعه سراسر استان خواست تا از تریبون نمازجمعه ۲۶آبان ماه جاری برای دعوت از نمازگزاران جهت حضور در این راهپیمایی بهره مند شوند.

کد خبر 1733701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha