شاهد شکست تمدنی غرب در فلسطین و غزه هستیم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز در نبرد غزه، ماهیت جنایتکارانه غربی‌ها به روشنی نشان داده شد و شاهد شکست تمدنی غرب در فلسطین و غزه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «سید جواد خاضع» ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی راهپیمایی حمایت از کودکان مظلوم غزه که با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و سایر اعضا برگزار شد، اظهار کرد: با گذشت ۴۰ روز از عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی، رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی در تلافی این پیروزی بزرگ، اقدام به کودک‌کشی و نسل‌کشی مردم غزه نمود و جنایات جنگی بسیار زیادی را در سایه سکوت مرگبار مجامع جهانی و سازمان‌های حقوق بشری و همراهی آمریکا و اروپا مرتکب شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این رژیم جعلی برای ترمیم آن شکست مفتضحانه، راهبرد قتل عام مردم بی دفاع و بی پناه را انتخاب کرد ولی آن شکست غیر قابل ترمیم است و این رژیم تمامی مرزهای توحش را در این چهل روز جابجا نمود.
وی بیان کرد: خون‌های پاک کودکان مظلوم غزه، باطن و حقیقت تمدن وحشی غرب را در برابر چشمان جهانیان قرار داده و باعث بیداری ملت های مستضعف جهان شده تا خود را از یوغ تمدن ضدانسانی و جنایتکار غرب نجات دهند و ان شاءالله باعث فروپاشی نظام سلطه خواهد گردید.

شاهد شکست تمدنی غرب در فلسطین و غزه هستیم

حجت الاسلام خاضع ادامه داد: نبرد امروز فلسطین و غزه، صحنه فروپاشی اخلاقی تمدن وحشی و سلطه‌جوی غرب و مقدمه صف‌بندی‌های جهانی جدید برای مقابله با این تمدن ویرانگر و ضدبشری خواهد شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: آن چه در غزه و فلسطین در حال وقوع بوده یک نزاع تمدنی است که در یک طرف آن، تمدن اسلامی و مستضعفین جهان هستند و در سوی دیگر جبهه استکبار و نظام سلطه قرار دارد و تحت عنوان تمدن غرب، که یک اقلیت سرمایه‌دار ضددین است و لذا رهبر حکیم انقلاب فرمودند: ‏«میدان، میدانِ غزه و اسرائیل نیست، میدانِ حق و باطل است، میدان، میدانِ استکبار و ایمان است؛ یک‌طرف، قدرت ایمان و یک‌طرف قدرت استکبار است».
وی تاکید کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه به روشنی به همه جهانیان نشان داد که حقوق بشر صرفاً یک دستاویز برای سلطه بیشتر بر بشریت و ابزاری برای استثمار و سلطه بر ملت‌هاست.
حجت الاسلام خاضع یادآور شد: سال‌ها غرب ریاکارانه دم از توجه به کرامت انسانی، حق زندگی، آزادی انسانی، برابری، حق انتخاب سرنوشت و دروغ‌هایی از این دست زد، ولی امروز در صحنه غزه، ماهیت جنایتکارانه غربی‌ها به روشنی نشان داده شد و شاهد شکست تمدنی غرب در فلسطین و غزه هستیم و تاریخ غرب سرشار از خونریزی و استثمار و جنایت علیه بشریت در نقاط مختلف جهان و بنای آن بر دریایی از خون انسان‌های مظلوم و بی‌گناه تشکیل شده است.

شاهد شکست تمدنی غرب در فلسطین و غزه هستیم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: راهپیمایی سراسری در حمایت از فلسطین قهرمان و دفاع از کودکان مظلوم غزه و محکومیت کودک کشی و جنایات جنگی و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه هماهنگ با سایر کشورهای جهان به ویژه کشورهای اسلامی روز شنبه ۲۷ آبان ماه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود که این راهپیمایی در شهر یاسوج مرکز استان روز شنبه ۲۷ آبان ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان هفت تیر برگزار خواهد شد و زمان و مکان راهپیمایی در بقیه شهرها متعاقبا اعلام خواهد شد.
وی گفت: با توجه به شهادت حدود پنج هزار کودک فلسطینی، حضور کودکان و نوجوانان همراه با والدین در این راهپیمایی اهمیت بسیار زیادی دارد و از خانواده‌ها خواست که به همراه کودکان خود در این راهپیمایی شرکت نمایند.
کد خبر 1733736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha