آغاز کلاس‌های تربیت مدرس "بینش مطهر" در آستارا

قنبری از آغاز کلاس‌های تربیت مدرس "بینش مطهر" در بندر آستارا خبر داد.

مصطفی قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: کلاس‌های تربیت مربی و مدرس"بینش مطهر" با محوریت آثار شهید مطهری با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی در بندر آستارا آغاز شد.

مسئول دبیرخانه بینش مطهر بندر آستارا با بیان‌اینکه دوره تربیت مربی و مدرس"بینش مطهر" در ۱۱ سطح برگزار می‌شود، افزود: در سطح یک این دوره شرکت‌کنندگان با مطالب و موضوعات کتاب‌های بینش مطهر، آزادی انسان، آزادی بندگی(هدف زندگی) و خدا در زندگی انسان که برگرفته از آثار شهید مطهری است، آشنا می‌شوند.

وی تصریح‌کرد: اندیشه جویانی که موفق به کسب نمره قبولی شوند گواهی تربیت مربی و مدرس کشوری "بینش مطهر" دریافت می‌کنند.

آغاز کلاس‌های تربیت مدرس "بینش مطهر" در آستارا

قنبری با اشاره به اینکه سطح یک دوره تربیت مدرس و مربی"بینش مطهر" در محل کتابخانه شهید داوود نشاطی بندر آستارا برگزار می‌شود، گفت: در دوره سطح یک"بینش مطهر" اساتید برجسته حوزه علمیه و دانشگاه‌ به تدریس می‌پردازند.

قنبری اظهارکرد: دوره سطح یک تربیت مربی و مدرس"بینش مطهر" در روزهای سه‌شنبه هر هفته و به مدت ۲ ماه برگزار می‌شود.

آغاز کلاس‌های تربیت مدرس "بینش مطهر" در آستارا

مسئول دبیرخانه بینش مطهر بندر آستارا با بیان‌اینکه "بینش مطهر" به عنوان تنها موسسه تخصصی شهرستان در حوزه مبانی فکری شهید مطهری فعالیت می‌کند، گفت: محوریت آموزش دوره تربیت مدرس، آثار استاد شهید مرتضی مطهری است و تلاش شده تا افکار، عقاید و بینش ایشان در خصوص موضوعات مختلف در این دوره تدریس و موجب بسط و گسترش آن در جامعه شود.

کد خبر 1733791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha