بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی با اجرای ۱۲ برنامه در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت ظرفیت کتاب و کتابخوانی در مساجد استان گفت: به منظور بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی ۱۲ برنامه در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد پیش بینی شده است که این مهم با هدف رونق و تبیین این امر مهم و اجتماعی است.

حجت الاسلام شکری با اشاره به ضرورت حمایت و همراهی دستگاه های مختلف فرهنگی در امر تقویت و تبین فرهنگ کتاب و کتابخوانی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در دو شکل کتابخانه های باز و کتابخانه های مخزن دار و استاندار طرح ریزی شده است.  

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود:  به منظور بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی ۱۲ برنامه در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد پیش بینی شده است که این مهم با هدف رونق و تبیین این امر مهم و اجتماعی است.

وی با اشاره به اهمیت تبیین فرهنگ مطالعه اظهار کرد: هفته کتاب و کتابخوانی فرصت تأملی برای بازنگری به روند فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در حوزه کتاب و کتابخوانی است، به همین منظور ویژه برنامه های متنوعی با رویکرد توجه بخشی به این امر مهم در سطح کانون های مساجد برنامه ریزی شده است.

طرح پالایش کتاب از جمله طرح هایی است که در سطح کانون های مساجد اجرا می شود، حجت الاسلام شکری در این خصوص اظهار کرد: طرح پالایش کتاب با هدف خارج کردن کتاب های فرسوده و جایگزین کردن کتابهای پرمحتوا و سازنده آن در ۲۰ کتابخانه کانون فرهنگی هنری مسجد اجرا می شود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد، ۸۱ کتابخانه، ۲۴ کتابخانه باز، ۵۷ کتابخانه مخزن دار باز فعالیت دارند.  

کد خبر 1733796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha