رئیسی: تکمیل طرح های نیمه تمام کشور یک مسئله اولویت دار است

رئیس جمهور با اشاره به نهضت تکمیل طرح های نیمه تمام در دولت سیزدهم، گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام یک مسئله اولویت دار است که با تمام توان آن را ادامه می دهیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از چهارمحال و بختیاری، سید ابراهیم رئیسی امروز پنجشنبه(۲۵ آبان) در آیین افتتاح ۱۵ طرح حوزه آب و برق استان، با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار روستای کشور با تنش آبی رو به رو هستند، گفت: طی ۲ سال گذشته تنش آبی سه هزار و ۵۰۰ روستا در کشور برطرف شده است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه بخش بزرگی از وعده های حوزه آب در سفر نخست به این استان تاکنون به ثمر رسیده است، افزود: از تلاش تمام مسئولان کشوری و استانی برای تحقق این امر قدردانی می کنم.

وی چهارمحال و بختیاری را استانی حاصلخیز و پرآب خواند و اظهار کرد: این استان کمبود آب ندارد بلکه باید آب های موجود را به درستی مدیریت کرد تا بخش های مختلف آشامیدنی، کشاورزی و صنعت مشکلی در مسئله تامین آب نداشته باشند.

آیت الله رئیسی با اشاره به سد غدیر شهر باباحیدر، تصریح کرد: احداث این سد ۱۴ سال زمان برده است که اگر طی سال های گذشته به بهره برداری می رسید هزینه های اجرای عملیات آن بسیار کمتر می شد ولی اکنون به سامان رسیده است و امروز به آبگیری می رسد.

رئیس جمهور از رفع تنش آبی ۱۱۷ روستای چهارمحال و بختیاری در دولت سیزدهم خبر داد و اضافه کرد: این مهم را مدیون همکاری مردم و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) هستیم که در آینده ای نزدیک این تعداد به ۲۰۰ روستا در استان افزایش می یابد.

وی با اشاره به نهضت تکمیل طرح های نیمه تمام در دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: تکمیل طرح های نیمه تمام یک مسئله اولویت دار است که با تمام توان آن را ادامه می دهیم.

کد خبر 1733837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha