۶۵ درصد از جمعیت چهارمحال و بختیاری از آب پایدار برخوردار شدند

محرابیان با بیان اینکه طی افتتاح طرح های آبی امروز ۶۵ درصد از جمعیت استان چهارمحال  و بختیاری از آب باکیفیت و پایدار بهره مند می شوند، گفت: طرح جامع آب نیز در استان به تصویب رسیده که بر مبنای ظرفیت های آبی و طرح های داخل استانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از چهارمحال و بختیاری، علی اکبر محرابیان امروز پنجشنبه(۲۵ آبان) در آیین افتتاح همزمان ۱۵ طرح حوزه آب و برق استان، با اشاره به افتتاح این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۲۷ هزار میلیارد تومان، گفت: این حجم طرح متمرکز در حوزه آبرسانی در استان چهارمحال و بختیاری بی نظیر است.

وزیر نیرو با بیان اینکه با افتتاحیکی از این طرح ها نیمی از جمعیت استان از آب پایدار بهره مند می شود، افزود: در این طرح های آبرسانی ۱۳ شهر اصلی  و  ۱۳ مجتمع روستایی از آب پایدار برخوردار می شوند.

وی با تاکید بر اینکه طرح بزرگ آبرسانی به نیمی از جمعیت استان از سال ۹۰ آغاز شده و تا پیش از دولت سیزدهم فقط ۳۰ درصد پیشرفت داشت، اظهار کرد: طی دو سال گذشته این طرح سالانه ۳۵ درصد پیشرفت کار داشت و امروز به بهره برداری می رسد.

محرابیان با اشاره به برخی مشکلات آبی استان چهارمحال و بختیاری در سال گذشته که به دلیل یخبندان و گل آلود شدن آب چشمه کوهرنگ بود، تصریح کرد: پروژه جدید با تصفیه خانه ای بسیار مدرن آب با کیفیت و پایدار را برای مردم استان تامین می کند.

وزیر نیرو با بیان اینکه طی افتتاح طرح های آبی امروز ۶۵ درصد از جمعیت استان چهارمحال  و بختیاری از آب باکیفیت و پایدار بهره مند می شوند، خاطرنشان کرد: طرح جامع آب نیز در استان به تصویب رسیده که بر مبنای ظرفیت های آبی و طرح های داخل استانی است.

کد خبر 1733847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha