آمرین به معروف و ناهیان از منکر طبق قانون عمل کنند

صالحی با تاکید بر اینکه آمران به معروف و ناهیام از منکر باید طبق قانون عمل کنند، گفت: باید با شیوه های امر و نهی آشنا شده و با در نظرگرفتن شرایط انجام وظیفه کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، صالحی در دیدار با دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان لرستان، اظهارداشت: یکی از اهداف قیام امام حسین(ع) امربه معروف و نهی از منکر بود و در جامعه اسلامی باید از مکتب امام حسین(ع) تبعیت شود.

رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان لرستان و جانشین رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر دادگستری استان لرستان افزود: برگزاری دوره آموزشی برای آمرین به معروف و ناهیان از منکر ضروری بوده، آمربه معروف و ناهی از منکر باید مطابق با قانون عمل نماید و دستگاه قضا نیز طبق قانون از این قشر حمایت می کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حضور آمرین به معروف و ناهیان از منکر در مناطق به صورت گروهی انجام شود.

صالحی عنوان کرد: مهم ترین شرط امربه معروف و نهی از منکر این است که شرایط را در نظر گرفته شود و زمانی که آمربه معروف و ناهی از منکر بداند اقدام او اثرگذار است، پیش قدم شود.  

وی بر ضرورت مدیریت امربه معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: آمرین به معروف و ناهیان از منکر با به شیوه های اجرای فریضتین واجب امربه معروف و نهی از آشنا باشند.

صالحی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد التهاب در جامعه است، گفت: باید به گونه ای عمل شود که بهانه ای به دست دشمنان ندهیم و برای اجرای فریضه واجب امربه معروف و نهی از منکر و ترویج ارزش ها در جامعه اقدام شود و صحنه را خالی نکنیم.

کد خبر 1733866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha