دولت سیزدهم در مدار کار و خدمت است

قناعت با بیان اینکه دولت سیزدهم در مدار کار و خدمت است، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری لازم با ستاد اجرایی، ستاد پشتیبانی و هیات نظارت استان و ستاد بازرسی انتخابات در استان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز ظهر (۲۵ آبان) در شورای اداری استان با محکومیت جنایات رژیم کودکش‌ صهیونیستی در غزه اظهار کرد: دل انسان از جنایات و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه به درد می‌آید و در هیچ جای دنیا بمباران بیمارستان مرسوم نیست اما این وقاحت و وحشی‌گری غربی‌ها را نشان می‌دهد.

استاندار خراسان جنوبی با ابراز تأسف برای عده قلیلی در کشور که از جنایات غربی‌ها دفاع می‌کنند، ادامه داد: اما رهبر معظم انقلاب نوید پیروزی دادند و فرمودند:«قضیه‌ی غزه از یک سو قضیه‌ی مظلومیت است، از یک سو قضیه‌ی اقتدار است.»

وی بر تشریح چگونگی اقتدار مردم غزه در عین مظلومیت آنان توسط نخبگان و روحانیون برای مردم تأکید کرد و افزود: آمریکا ابرقدرت و غربی‌هایی که همواره به دنبال براندازی، تغییر رفتار و کم کردن اثرگذاری جمهوری اسلامی ایران بودند اما اکنون در مقابل گروه حماس عاجز مانده و این به معنای افول اسراییل است.

قناعت به حمایت و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم غزه اشاره کرد و ادامه داد: ماجرای اخیر غزه دو وجهی است یک روی آن مشاهده صحنه‌های بسیار تلخ و شهادت کودکان و مردم غزه است اما روی دیگر آن، اقتدار جهان اسلام را نشان می‌دهد.

استاندار با اشاره به بیداری جهانی در مقابل رژیم صهیونیستی و فروپاشی آنان، تصریح کرد: در کنار انعکاس صحنه‌های مظلومیت مردم غزه باید اقتدار جهان اسلام با محوریت جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب را انعکاس دهیم.

وی در ادامه سخنانش با گرامیداشت هفته بسیج بر همکاری دستگاه‌های اجرایی با دبیرخانه مربوطه(سپاه) برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های این هفته در سطح استان تأکید کرد و افزود: یکی از ضعف‌های ما این است که در خصوص انعکاس و تبیین اتفاقات خوبی که در سطح استان و کشور  رقم خورده است، نتوانسته‌ایم به درستی عمل کنیم.

قناعت بیان کرد: انتظار می‌رود مدیران به بیان و انعکاس همه اتفاقات خوب در حوزه های مختلف و زیرساختی سطح استان بپردازند و فقط به بیان اقدامات خود متوقف نباشد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه کشور به کارگاه سازندگی تبدیل شده است، به استقبال باشکوه مردمی از رئیس جمهور در سفرهای استانی اشاره کرد و افزود: این استقبال‌های باشکوه مردمی دو معنی می‌دهد اینکه همچنان وفادار به نظام اسلامی و آرمان‌های شهدا و انقلاب هستند هم اینکه مردم می‌بیننند که دولت سیزدهم در مدار کار و خدمت است.

وی به پروژه نهضت ملی مسکن، پروژه‌های اقتصادی، گازرسانی و ... در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: قبل از دولت سیزدهم ۱۳ سرمایه‌گذار خارجی مجوز داشتند و در ۲ سال اخیر نیز برای ۱۳ سرمایه‌گذار خارجی در استان مجوز صادر شده است.

قناعت ادامه داد: تبیین و انعکاس اقدامات ارزنده دولت سیزدهم باید در دستور کار باشد.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه به اهمیت انتخابات در سال جاری اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری برخلاف سنوات گذشته، امسال موضوع انتخابات را از یکم فروردین ماه خیلی زود شروع کردند و این ورود زودهنگام نشان از اهمیت انتخابات امسال دارد.

وی یکی از موضوعاتی که دشمن هدف‌گذاری کرده ضربه زدن به پشتوانه مردمی از نظام و انقلاب اسلامی است، گفت: در انتخابات پیش‌رو آنچه برای ما اهمیت دارد، سلامت انتخابات و بالا بودن درصد مشارکت مردم است.

قناعت با بیان اینکه در سلامت انتخابات با کسی تعارف نداریم، تأکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری لازم با ستاد اجرایی، ستاد پشتیبانی و هیات نظارت استان و ستاد بازرسی انتخابات در استان هستند.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر عدم سوگیری در انتخابات پیش‌رو توسط مدیران به ویژه فرمانداران، ادامه داد: در حوزه سلامت انتخابات باید دقت لازم صورت گیرد و به هیچ عنوان قابل قبول نیست که دستگاه‌های اجرایی با ستاد برگزاری انتخابات استان همکاری ضعیفی داشته باشد.

وی با اشاره به لزوم تعامل مدیران با دستگاه‌های نظارتی استان، افزود: هر چه سطح تعاملات بیشتر باشد توفیقات بیشتر خواهد بود.

قناعت متذکر شد: در راستای سلامت انتخابات، اگر از دستگاه‌های نظارتی و بازرسی گزارش مسجل مبنی بر دخالت در انتخابات، بیاید عزل آن مدیر جدی است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رقابت و مشارکت در انتخابات معطوف به مثلث سه ضلعی حاکمیت، مردم و نخبگان است، گفت: انتخابات عرصه تجلی اراده ملی و نمایش اقتدار و اساس موجودیت نظام است به خاطر همین از موضوعات کلیدی و اساسی کشور محسوب می‌شود.

وی  با تأکید بر اینکه درصد بالای مشارکت در انتخابات باعث قدرتمند شدن نظام در عرصه بین‌المللی و تحقق آرمان‌های امامین انقلاب و امنیت کشور می‌شود، افزود: همچنین مشارکت بالای در انتخابات پیام همراهی مردم با نظام اسلامی را به دنیا صادر می‌کند لذا حاکمیت، نخبگان و مردم باید به وظایف خود عمل کنند تا شاهد انتخابات پرشور و مشارکت حداکثری باشیم.

قناعت در پایان با اشاره به پروژه راه آهن خراسان جنوبی یادآور شد: این پروژه ۱۸ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار پروژه راه آهن از محل فروش نفت به زودی تأمین خواهد شد.

کد خبر 1733871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha