«دستیار مردمی‌سازی» در فرمانداری‌ها و ادارات انتخاب شوند

ناصری گفت: فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی خراسان‌ جنوبی موظف به انتخاب «دستیار مردمی‌سازی» شدند که باید نسبت به آن اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، ناصر ناصری امروز ظهر (۲۵ آبان) در شورای اداری استان اظهار کرد: هفته بسیج از ۲۹ آبان‌ماه آغاز می‌شود و این هفته بزرگداشت جانفشانی و ازخودگذشتگی کسانی است که برای سربلندی نظام و کشور عزیزمان اقدام کردند و رهبر معظم انقلاب فرمودند: «بسیج، ثروت بزرگ و ذخیره‌ی خداداد ملت ایران است.»

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بسیج مستضعفان با فرمان امام خمینی(ره) در ۵ آذر ۱۳۵۸ تشکیل شد، افزود: به فرمایش رهبر معظم انقلاب، هیچ چیز بسیج، وارداتی نیست و حرکتی صددرصد متکی به انقلاب و اندیشه‌ی اسلامی است که خدا به قلب امام وارد کرد و این پدیده تحقق پیدا کرد.

وی در ادامه با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل قرارگاه جهاد تبیین، گفت: در همین راستا قرارگاه جهاد تبیین در خراسان جنوبی به ریاست نماینده ولی فقیه و جانشینی استاندار و دبیری سپاه استان تشکیل شده است و قرار است مدیران در اسرع وقت نسبت به تشکیل قرارگاه در دستگاه‌های اجرایی اقدام کنند.

ناصری بیان کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی درخصوص کمک به افزایش کارآمدی دولت در حل مسائل و مشکلات کشور به پشتوانه مردم، رئیس جمهور دستیار مردمی‌سازی انتخاب کردند و به تبع ایشان در خراسان جنوبی هم این اتفاق رقم خورد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی افزود: همچنین فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان نیز موظف به انتخاب «دستیار مردمی‌سازی» شدند که باید نسبت به آن اقدام کنند.

وی بر پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی از انتخابات و مناسبت‌های ملی تأکید کرد و در ادامه گفت: شورای هماهنگی بازنشستگان در استان تشکیل شده است و لذا در برخی از دستگاه‌های اجرایی که کانون بازنشستگی ندارند، تأکید شد نسبت به تشکیل کانون بازنشستگی اقدام کنند.

کد خبر 1733872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha