تهیه تجهیزات و امکانات برای رشد و پیشرفت جامعه در ابعاد مختلف یک ضرورت است

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تهیه تجهیزات و امکانات لازم را برای رشد و پیشرفت جامعه در ابعاد مختلف یک ضرورت دانست و گفت: با فراهم شدن این مهم، آموزش و پرورش بهتر می‌تواند در راستای انجام رسالت خود فعالیت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز در دیدار معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و همچنین رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های آنها، اظهار کرد: آموزش و پرورش زیرساختی ترین مرحله توسعه و رشد یک ملت در ابعاد مختلف بوده که می‌تواند در جامعه تحول ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: سرمایه‌های اصلی یک جامعه نیز انسان‌ها هستند که می‌توانند در جامعه تحول ایجاد کرده و جامعه را به رشد، پیشرفت و شکوفایی برسانند.

وی با اشاره به اینکه فکر و اندیشه انسان‌ها در مدارس و توسط معلمان و آموزش و پرورش  رشد پیدا می‌کنند، افزود: اگر بستر، امکانات و فضای لازم در مدارس مهیا باشد با عزم و اراده دانش آموزان و معلمان شاهد رشد و پیشرفت جامعه در ابعاد مختلف خواهیم بود.

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه همه باید در این زمینه کمک کار آموزش و پرورش باشند، بیان کرد: تهیه تجهیزات و امکانات لازم یکی از این کمک‌ها بوده که اگر این کار صورت گیرد، آموزش و پرورش بهتر می‌تواند در راستای انجام رسالت خود فعالیت داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مردم این استان شکرگذار خدمات نظام، انقلاب و خیرین مدرسه ساز هستند، یادآور شد: با توجه به کمبودهای مدارس استان، می‌طلبد که خیرین و افراد دارای تمکن مالی در این راستا اقدام کنند.

وی ظرفیت‌های نظام و انقلاب را بیشتر از این دانست و گفت: با توجه به ظرفیت و استعدادهای مردم و دانش آموزان این استان، نیازمند توجه بیشتر به حوزه آموزش و پرورش هستیم.

کد خبر 1733893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha