سی و پنجمین جشنواره «تئاتر استان های کشور» با اجرای خیابانی در گچساران آغاز شد

در نخستین روز از سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان های کشور، ۵ نمایش از شهرستان گچساران در دو بخش خیابانی و صحنه ای با حضور پررنگ تماشاگران و شهروندان گچسارانی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گچساران، امشب پنج شنبه (۲۵ آبان)، هنرمندان استان در سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان در گچساران، رقابت خود را آغاز کردند.

۵ نمایش از شهرستان گچساران در دو بخش خیابانی و صحنه ای با حضور پررنگ تماشاگران و شهروندان گچسارانی آغاز به کار کرد.

در اولین روز از سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد، علاقه مندان به هنر نمایش در گچساران به تماشای نمایش های خیابانی، صحنه ای نشستند که این نمایشها بااستقبال خوب علاقه مندان به هنر نمایش روبه روشد.

نخستین روز از ” سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان های کشور” گچساران با ۵ اجرای صحنه ای و خیابانی”

در حاشیه این برنامه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار کرد: نمایش پلاک به نویسندگی فاطمه دشتی و کارگردانی شیلا شکوهی در محل خیابان شهید بلادیان – حکایت دردسرهای یک زندگی به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی داود هاشمی در محل خیابان شهید بلادیان – نسناس به نویسندگی و کارگردانی مسلم نارکی در محل پلاتو شهید مندمی زاده – لولیدن در آخرین خواب کسی که هرگز نخوابیده است به نویسندگی حسن ذاکری و کارگردانی داوود پارسا و روایت سنگهای دژ نویسنده و کارگردان محمد دشتی در محل خیابان شهید بلادیان در محل پلاتو آرش به نمایش عموم در آمدند.

«اورنگ نارکی» عنوان کرد: سی وپنجمین جشنواره تئاتر کهگیلویه وبویراحمد از ۲۴ تا ۲۷ آبان در شهرستانهای استان اجرا می شود و پس از داوری آثار جشنواره در اختتامیه نمایشهای منتخب به مرحله منطقه ای راه خواهند یافت.

گفتنی است مراسم اختتامیه شنبه۲۷آبانماه ساعت ۱۰ صبح با حضور هنرمندان و مسئولین در“سینما هنر” اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می گردد.

سی و پنجمین جشنواره «تئاتر استان های کشور» با اجرای خیابانی در گچساران آغاز شد سی و پنجمین جشنواره «تئاتر استان های کشور» با اجرای خیابانی در گچساران آغاز شد سی و پنجمین جشنواره «تئاتر استان های کشور» با اجرای خیابانی در گچساران آغاز شد سی و پنجمین جشنواره «تئاتر استان های کشور» با اجرای خیابانی در گچساران آغاز شد

کد خبر 1733926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha