چهارمحال‌ و بختیاری همواره پیشران تحولات سازنده انقلابی بوده است

اسماعیلی گفت: چهارمحال‌ و بختیاری که امروز استقبال بی‌نظیری از سفر ریاست جمهور داشت، گنج ناپیدای تمدن ماست که همواره پیشران تحولات سازنده انقلابی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری محمدمهدی اسماعیلی در جمع خبرنگاران این استان گفت: امروز به عنوان نماینده هیئت دولت، رئیس جمهور را در این سفر همراهی کردم و تصمیماتی کلیدی برای روند پرشتاب توسعه استان اتخاذ شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: با توجه به سفر چند ماه قبل و بررسی دقیق، با مصوبه دولت و همراهی وزرات نفت، طرح‌های فرهنگی و هنری نیمه تمام استان را تا پایان چهار سال اول دولت به اتمام خواهیم رساند.
وی گفت: از پنچ شهرستان شهرکرد، فرخشهر، سامان، فارسان و کیار بازدید کردم و به ثمر نرسیدن طرح‌های ضروری مردم را آزرده ساخته بود و دولت مردمی، امید به توسعه و کارآمدی را در دل آنها زنده کرده است.
اسماعیلی: چهارمحال‌ و بختیاری که امروز استقبال بی‌نظیری از سفر ریاست جمهور داشت، گنج ناپیدای تمدن ماست که همواره پیشران تحولات سازنده انقلابی بوده است.
اسماعیلی افزود: در شهرکرد به جمع جوانان خلاقی که سکوی مجازی پررونق بختیاری‌ها را اداره می‌کنند، رفتم و در جریان تولیدات بومی آن‌ها که پاسدار سنت‌ های اصیل ایرانی و اسلامی هستند، قرار گرفتم، این سکوها، قلب تپنده ‌فرهنگ‌ سازی هستند که پس از گزارش کار، به عضویت ‌صندوق هنر در آمدند.
کد خبر 1733938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha