مساجد و امامزادگان سه قلعه با کمک قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) تجهیز می شوند

قناعت گفت:برای تجهیز مساجد، اماکن مذهبی و امامزاده های بخش سه قلعه لیستی تهیه و در اختیار قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی علیه السلام قرار می دهیم تا توسعه روستاهای مورد هدف در اولویت، این قرارگاه قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی؛  جواد قناعت امروز (26 آبان) در جمع خبرنگاران در سفر به بخش سه قلعه اظهار کرد: طبق برنامه ریزی، سفر به مراکز بخش‌های شهرستان ها شروع شده است.

استاندار خراسان افزود: یکی از موضوعاتی که هم گروه های مرجع،  امام جمعه و اعضای شورای اسلامی مطرح کردند محور سه قلعه به دیهوک بود که نیاز به اخذ مجوز کمیسیون ماده 23 استانی دارد و رایزنی هایی که انجام شده مقرر شد بعد از اخذ این مجوز، پنج میلیارد تومان از محل منابع استانی برای پروژه اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه به بهسازی و روکش حفاظتی آسفالت محور ارتباطی جاده طالب و چاه غیاث سه میلیارد تومان اختصاص دادیم، افزود: بازارچه صنایع دستی و پارک بانوان هم از محل اعتبارات شهرستانی و استانی اعتبار خواهند گرفت. 

استاندار خراسان جنوبی گفت: برای تکمیل پروژه کمپ گردشگری بخش سه قلعه سه میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر دوم ریاست جمهوری اختصاص داده شد و همچنین به پروژه چمن مصنوعی روستای دوست آباد و چاه غیاث از محل منابع دور دوم سفر مبلغ سه میلیارد تومان اختصاص  یافت.

وی افزود: برای تجهیز حفر چاه رزرو زنگویی و بستاق سه قلعه ۲ میلیارد تومان از محل منابع استانی و شرکت آبفا اختصاص می یابد.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: برای تکمیل گود زورخانه سه قلعه از محل منابع استانی یک و نیم میلیارد تومان اختصاص یافت که در اختیار اداره کل ورزش استان قرار می ویرد.

وی گفت: پارک های روستایی هم یک و نیم میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز اعتبار می گیرند که اعتبار تحت عنوان طرح های هادی روستایی به بنیاد مسکن اختصاص می یابد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه از محل سفر دور دوم ریاست‌جمهوری 10 میلیارد تومان به محور گردشگری سه قلعه نمکزار برای تقویت زیرساخت گردشگری اختصاص می یابد، افزود: برای بلوار شهدای سه قلعه هم یک میلیارد تومان از محل منابع استانی پیش بینی شده است.

 قناعت گفت: برای تجهیز مساجد، اماکن مذهبی و امامزاده های بخش قلعه هم لیستی تهیه و در اختیار قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی علیه السلام قرار می دهیم تا روستاهای مورد هدف در اولویت، این قرارگاه قرار بگیرند.

کد خبر 1734022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha