حضور گسترده مردم در محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسرائیل ستودنی است

فرمانده سپاه ناحیه شیروان گفت: ملت ایران حضور گسترده ای در راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسرائیل داشتند و این تجمع ستودنی است.

 سرهنگ پاسدار علی دارابی، فرمانده سپاه ناحیه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور در این تجمع اظهارکرد: مردم انقلابی و  شهید پرور دارالمصلین همیشه حضور گسترده ای در تجمع و راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسرائیل با محوریت حمایت از کودکان مظلوم فلسطینی داشتند.

وی با بیان اینکه این راهپیمایی روز شنبه ۲۷ آبان ماه از محل میدان انقلاب به سمت مصلی نمازجمعه است، عنوان کرد: انشاالله مردم عزیزبا حضور گسترده خود نفرت و انزجارعمومی از آمریکای خبیث در راس و رژیم اشغالگر قدس رابه اثبات خواهند رساند و ما مطمئن هستیم که با نابودی رژیم صهیونیستی، آینده از آن ملت فلسطین است‌.

سرهنگ دارابی خاطرنشان کرد: اقدامات اسرائیل علیه مردم غزه یک جنایت بزرگ علیه بشریت است که در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد، این روزها جنایت آنان پیش از پیش برای کل دنیا مشخص شده است و دیگر کسی به آن ها اعتماد لازم را ندارد و جایگاهی نخواهند داشت.

فرمانده سپاه ناحیه شیروان بیان کرد: می‌دانیم و ایمان داریم که سرانجام این نبرد پیروزی بزرگ است، وقتی مردم غزه پیروز شوند در واقع انسان‌های بی‌دفاع توانسته‌اند بر امپراتوری‌های قدرت پیروز شوند و این به نام ایمان ثبت می‌شود.

سرهنگ دارابی اضافه کرد: آرزو می‌کنیم هر چه زودتر خداوند نصرت نهایی و غلبه خود را بر این قوم بی‌ریشه، منحرف، بی‌رحم حاصل کند و شاهد غضب خداوند بر این رژیم باشیم، اکنون قلب‌های ما و جوانان ما با مردم فلسطین پیوند عمیقی خورده و تا آخر نبرد و پیروزی بر دشمن با آنان خواهیم بود.

 

کد خبر 1734046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha