تبیین نکردن حقیقت استعمارگران غربی و صهیونیستی ترک فعل است

آیت الله عبادی با بیان اینکه اهم مسائل امروز مسئله رسوایی استعمارگران است، گفت: در پرده‌برداری از حقیقت استعمارگر غربی، اروپا، امریکا و صهیونیست امروز بسیار زمینه مساعدی است که اگر در این خصوص استفاده کافی نکنیم، ترک فعل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز صبح (۲۷ آبان) در قرارگاه جهاد تبیین استان اظهار کرد: اهمیت این جلسه پوشیده نیست اما منظر آثار جنبه‌های میدانی آن هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: علاوه بر تصمیمات شهرستان و استانی باید اتصالی در تصمیم‌گیری‌ها با مقامات کشور برقرار شود چون مشکلات کشوری است.

وی با بیان اینکه اهم مسائل امروز مسئله رسوایی استعمارگران است، افزود: در پرده‌بردای از حقیقت استعمارگر غربی، اروپا، امریکا و صهیونیست امروز بسیار زمینه مساعدی است که اگر در این خصوص استفاده کافی نکنیم، ترک فعل شده است.

آیت الله عبادی تأکید کرد: اکنون بهترین فرصت است که کمک کنیم تا قشر خاکستری جامعه از حالت بی‌تفاوتی و غفلت خارج شوند.

امام جمعه بیرجند در ادامه مسئله عفاف و حجاب و انتخابات را از دیگر مسائل مهم دانست و گفت: جوهره مطلب موثری باید با تخصص انتخاب شود و پیام آن در قالب‌های مختلف هنری به مخاطبان به ویژه قشر جوان منتقل شود.

وی بیان کرد: اکنون بیداری در مردم جهان نسبت به استعمارگران و صهیونیست پیدا شده و حالت تجدیدنظر با حقانیت علنی که موضع اسلام و انسان دارد و باطل صد درصدی که بنای بر فریب، سرگرمی، فساد و اعتیاد و آدم‌کشی و کودک‌کشی است، وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با انتقاد از پخش فیلم‌های مروج بی‌حجابی و ورزش زنان در صدا و سیما، افزود: اگر شما می‌خواهید با بی‌حجابی و بدحجابی و مسئله حیازدایی مبارزه کنید که با پخش این نوع برنامه‌های یعنی دشمن طرح خودش را در خانه‌های ما انجام می‌دهد!

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه ناآگاهی نوجوانان و جوانان ما باید برطرف شود، ادامه داد: با تخصص کافی و خلاصه‌نویسی باید در قالب واحدهای درسی به نوجوانان و جوانان آگاهی‌بخشی داده شود.

وی بر آگاهی بخشی به مردم در رسانه‌ها مکتوب و ملی تأکید کرد و افزود: امیداوریم که در برنامه‌های آینده قرارگاه جهاد تبیین اولین مطلبی که گفته می‌شود اجرای مسائلی باشد که در خصوص آن تصمیم گرفتیم.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه در پیچ تاریخی قرار داریم که جامعه بشر در حال بیداری است اگر این فرصت را ضایع کنیم در پیش خدا و مردم مسئول هستیم، گفت: اما اگر از این فرصت بهره‌برداری شوید به لحاظ ارزش مانند بعثت پیغمبران است.

کد خبر 1734048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha