دانش آموزان به یاد شهدای اغتشاشات مسابقه طراحی برگزار کردند

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: مسابقه طراحی یادواره شهدای اغتشاشات بین دانش آموزان مقطع متوسطه دوم در سه هنرستان شهرستان شیروان برگزار شد.

فرامرز شجاعی، مدیر آموزش و پرورش شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: مسابقه طراحی یادواره شهدای اغتشاشات شهرستان با هنرآموزان هنرستان های محمودیه، حضرت معصومه(س) و گوهرشاد در محل هنرستان محمودیه برگزار شد.

 وی خاطرنشان کرد: در این مسابقه دانش آموزان بیش از 300 اثر به یاد شهدای اغتشاشات طراحی کردند که جوانان مشغول صحنه های مبارزه در برابر حق، دفاع از کیان و ملت، حفظ ارزش های اسلامی، دفاع از ناموس و غیره هستند و این خود نشان می دهد نسل جوان آن روزهای خونین را فراموش نکرده است.

شجاعی ضمن ابراز خرسندی نسل جوان و نوجوانان و پیوند عمیق شهدا و جایگاه آنان در پیروزی مملکت ایرن اسلامی عنوان کرد: برگزاری چنین مسابقاتی یاد و خاطره آنان را زنده می کند و صحنه های جوانان باعزت و مقتدر به یادگار خواهد ماند.

 مدیر آموزش و پرورش شیروان با بیان اینکه باید جوانان را با توطئه های دشمنان بیشتر آشنا کنیم بیان کرد: گرچه که این قشر از آگاهی و بصیرت بالایی برخوردار هستند ولی دشمنان از ترفندهای مختلف و فضای مجازی قصد به انحراف کشیدن جوانان و کم کردن آنان نسبت به دین و اعتقادات اسلامی را دارند و وظیفه تک تک ما مسئولان است که آنان را بیدار و آگاه تر از همیشه کنیم.

شجاعی با اشاره به جنایت وحشیانه رژیم کودک کش اسرائیل غاضب اضافه کرد: امروز حتی دانش آموزان هم در این وقایع دردناک با مردم مظلوم غزه ابراز همدردی کردند و جنایت آنان را محکوم کردند که در راهیپمایی پرشور و گسترده 13 آبان با فریادهای و شعارهای بلند به جهانیان ثابت کردند از هیچ کمکی برای مردم فلسطین دریغ نخواهند کرد و خواستار محکومیت اسرائیل شدند.

کد خبر 1734053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha