نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه:

رژیم صهیونیستی از درون فرو ریخته است

رفتار رژیم صهیونیستی بی سابقه و برگ سیاه در طول تاریخ است.
رژیم صهیونیستی از درون فرو ریخته است

حجت الاسلام غفوری گفت: رفتار رژیم صهیونیستی بی سابقه و برگ سیاه در طول تاریخ است و این رژیم از درون فرو ریخته  است زیرا انسجام خود را در همه عرصه‌ها از دست داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، حجت الاسلام حبیب الله غفوری در تجمع مردمی امروز شنبه (۲۷ آبان ماه) در تجمع مردمی که در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار شد، گفت: آمریکا دشمن اصلی ملت های منطقه است، مقاومت مردم غزه نشان داد که کشور آمریکا و اسرائیل با همه تجهیزات نظامی، حریف یک کشور کوچکی به نام فلسطین نیستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: به عنوان حمایت و همدردی با مردم مظلوم فلسطین از طرف اقشار مختلف، اصناف و دستگاه‌ها و مراکز مختلف این تجمع عظیم و با شکوه  برگزار شده است.

وی خاطر نشان کرد: این رفتار رژیم صهیونیستی بی سابقه و برگ سیاه در طول تاریخ است، در مجامع بین المللی برنامه ای مبنی بر این وجود دارد که کودکان، مادران و نوزادان ناتوانند و نباید مورد حمله وجنگ و کشتار قرار گیرند ولی متأسفانه در ۴۳ روز گذشته بارها این برنامه نقض شده و مردم مظلوم غزه به خصوص کودکان و مادران بی دفاه و بی پناه را به شهادت رساندند.

حجت  غفوری با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی از درون فرو ریخته  است، تصریح کرد:  این رژیم غاصب انسجام خود را در همه عرصه‌ها از دست داده لذا روزانه قریب یک میلیارد دلار هزینه جنگ بر صهیونیست‌ها تحمیل می‌شود و آنها توان ادامه این جنگ را ندارند.

رژیم صهیونیستی از درون فرو ریخته است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: رژیم صهیونیستی می‌کوشد تا با به راه انداختن یک جنگ رسانه‌ای جای قاتل و شهید را با هم عوض کرده و اسرائیل کودک‌کش را که بیش از ۵۱۰۰ کودک را مظلومانه به شهادت رسانده، مظلوم و فلسطینی‌ها را ظالم معرفی کند. خیالات گذشته رژیم صهیونسیتی با این عملیات شکست خورد و برنامه‌های آنان را برای عادی سازی فضای کشورهای اسلامی ناکام گذاشت.

وی گفت: رژیم صهیونسیتی با دیدن جای خالی شهید سلیمانی توطئه خود را از سر گرفتند اما به یکباره توطئه آن‌ها توسط حماس نابود شد و مدیریت میدان نبرد صد درصد در دست حماس و جریان اسلامی است که بعد از عملیات‌های کور دشمن در جهت کشتار مردم بی‌گناه مبارزان شجاع فلسطین منتظر حضور دشمنی ترسو در میدان نبرد بودند.

حجت الاسلام غفوری افزود:توطئه دشمن علیه کشورهای اسلامی قرار بود راه را بر جبهه مقاومت ببندند، اما می‌بینیم که ناگهان آنچه در طی ۷۵ سال دشمن با کشتار و شهادت زیادی رقم زده بود محقق نشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در پایان تاکید کرد: عادی سازی روابط اسرائیل با کشورهای اسلامی با عملیات جبهه مقاومت برای همیشه دفع شد، و کشتار اسرائیل در غزه چنان خشم کشورهای جهان را برانگیخته که دیگر کسی نمی‌تواند حتی سخنی در مورد رابطه با این کشور مطرح کند.

وی در پایان گفت: امروز بر همه ما واجب است در عرصه تبیین به داد ملت فلسطین و مبارزان مظلوم غزه برسیم که مبادا دشمن در زمینه روایتگری استقامت و جهاد در راه خدا را به نحوی دیگر روایت کند.

رژیم صهیونیستی از درون فرو ریخته است

کد خبر 1734177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha