خون شهدای غزه سیلاب ویرانگری برای صهیونیست‌ها خواهد شد

حجت‌الاسلام محمدحسنی با اشاره به اینکه عدم تمکین دربرابر ظلم و فساد، درس ابدی عاشورا و امام حسین (ع) است، خاطرنشان کرد: خون شهدای غزه سیلاب ویرانگری برای صهیونیست‌ها و جبهه ظلم جهانی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از  روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع خانواده‌ها و کارکنان مرکز آموزش تکاوران و تفنگداران دریایی قمر بنی هاشم(ع) منجیل به تبیین و واکاوی نشانه‌های مؤمن حقیقی براساس حدیثی از امام رضا (ع) پرداخت و گفت: شخصیت مؤمن حقیقی با رعایت سه اصل کلیدی راز داری، سازگاری با مردم و صبر شکل می گیرد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تأکید بر اهمیت رازداری، پرده‌پوشی از عیوب دیگران و دیدن خوبی‌های آنها بیان کرد: آراستگی به  این ویژگی از خداوند متعال یکی از نشانه‌های مومن حقیقی است؛ چراکه خداوند که همه‌چیز را می‌داند رازداری می‌کند، ولی ما با اطلاعات جزئی که به دست می‌آوریم، رازهای خود و دیگران را برملا می‌کنیم.
وی مدارا کردن و سازگاری با مردم را به عنوان ویژگی دیگری از مؤمن حقیقی عنوان کرد و افزود: سازگاری با مردم از مستحبات شرعی است که دین مبین اسلام ما را به آن ترغیب کرده و اختصاص به مردم مسلمان ندارد بلکه با غیر مسلمانان نیز باید مدارا کرد و رفتار متناسب داشت.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، صبر، تاب‍آوری و مقاومت را به عنوان ویژگی سوم مؤمن حقیقی دانست که از امامان معصوم به ارث برده است و ادامه داد: اسلام ناب اندیشه مقاومت و نترسیدن از فریب های دشمن است، مقاومت مردم غزه و ظلم آشکار امروز صهیونیست ها نسبت به مردم مظلوم فلسطین به عرش رسید است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی با بیان اینکه خون شهدای فلسطینی سیلاب ویرانگری برای صهیونیست‌ها و جبهه ظلم جهانی خواهد شد، تاکید کرد: زمان جهاد در راه خدا کوتاه نمی‍شود تا ارزش مقاومت بر همگان آشکار شود، همانطور که امام حسین(ع) با آن همه مظلومیت در کربلا پیروز میدان شد و ظالمان شکست خوردند، مردم غزه با خون خود پیروزی را رقم زده‍اند و قطعا پیروز این جنگ نابرابر هستند

کد خبر 1734185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha