طوفان الاقصی برای نجات مردم غزه یک ضرورت است

امام جمعه یاسوج طوفان الاقصی را یک ضرورت برای مردم مظلوم غزه دانست و گفت: بیت المقدس ناموس فرهنگی و سیاسی جهان اسلام بوده که باید آزاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت‌الله «سید نصیر حسینی» امروز در اجتماع باشکوه راهپیمایان حمایت از مردم و کودکان مظلوم غزه در یاسوج، اظهار کرد: امروز مردم برای دفاع از مردم مظلوم و کودکان در خون خفته غزه حماسه خلق کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه مردم غزه در سرزمین پدری و مادری خود زندانی شده‌اند، گفت: ضرورت دارد چنین مردمی که زیر چکمه‌های استعمار و استکبار هستند از زیر بار این ظلم خارج شوند.

وی ضمن تاکید بر اینکه امام حسین علیه السلام «مرگ با عزت را بهتر از زندگی با ذلت می دانند»، ادامه داد: سرزمین فلسطین بخشی از جهان اسلام بوده که در دست استکبار، استعمار و رژیم غاصب صهیونیستی گرفتار آمده و باید آزاد شود.

آیت الله حسینی با بیان اینکه مردم همه آزادی‌خواهان در کشورهای مختلف در حال خلق حماسه برای مردم مظلوم غزه هستند، بیان کرد: همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان باید سکوت خود را در راستای آزادسازی غزه از چنگ رژیم غاصب صهیونیستی بشکنند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد طوفان الاقصی را یک ضرورت برای مردم مظلوم غزه دانست و تاکید کرد: بیت المقدس ناموس فرهنگی و سیاسی جهان اسلام بوده که باید آزاد شود.

وی با بیان اینکه امروز هیچ مسلمان و انسان آزاده‌ای نمی‌تواند در مقابل این کشتار کودکان و خونریزی در غزه سکوت کند، تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی باید از صحنه روزگار محو شود.

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه باید رژیم صهیونیستی را از نفس بیندازیم، خاطرنشان کرد: تا زمانی که آمریکا و رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی نفس می‌کشند، جهان اسلام روی آسایش و آرامش را نخواهند دید.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی امروز با همکاری آمریکا و انگلیس یت‌های بی‌شماری در غزه مرتکب می‌شوند که سکوت در برابر آنها خیانت محسوب می‌شود.

وی با اشاره بین که ما هرگز دست از مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی برنمی‌داریم، گفت: سرانجام این مقاومت و خون‌های بر زمین ریخته شده کاخ استعمار و استکبار را فرو می‌ریزد.

کد خبر 1734195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha