زنجانی ها، مظلومیت مردم فلسطین و غزه را فریاد زدند

اقشار مختلف مردم زنجان از ساعت 15 امروز همزمان با مردم سراسر کشور به خیابان ها آمدند تا صدای مظلومیت مردم فلسطین و غزه باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، اقشار مختلف مردم زنجان امروز شنبه (۲۷ آبان) در حمایت از مردم مظلوم غزه به‌ویژه کودکان و مادران و اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیست به خیابان‌ها آمدند و در مسیر راهپیمایی بزرگ حمایت از مردم رنج دیده غزه، انزجار خود را از اسرائیل و حمایت از مردم غزه را فریاد زدند.


مردم ولایتمدار پایتخت شور و شعور حسینی، با سر دادن شعارهایی علیه رژیم غاصب صهیونیستی بر همبستگی همدردی خود با ملت مظلوم و ستمدیده غزه و فلسطین اعلام کردند.  


راهپیمایی کنندگان شعار "استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا"، "مرگ بر اسراییل" سردادند و در حالی که پرچم فلسطین در دست داشتند از چهارراه امیرکبیر به سمت میدان انقلاب شهر زنجان حرکت کردند.


در این راهپیمایی مرد و زن، پیر و جوان بر حمایت از مردم بی دفاع غزه تاکید کردند و با شعار "مرگ بر آمریکا"، "اسراییل نامشروع، اسراییل کودک کش" و "هیهات من الذله" بار دیگر خشم و انزجار خود را از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی اعلام کردند.


در شهرستان های ابهر، خرمدر، ماهنشان، خدابنده، ایجرود و سلطانیه راهپیمایی مردم در حمایت از مردم غزه در نوبت صبح انجام شد.

کد خبر 1734224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha