حمایت از مردم مظلوم فلسطین جهانی شده‌ است

حجت الاسلام علم الهدی با بیان اینکه حمایت از مردم مظلوم فلسطین جهانی شده‌ است، گفت: امروز هیمنه دشمن شکسته شده در حالی که هنوز همه مقاومت وارد میدان نشده است که اگر به میدان بیاند اثری از اسرائیل نخواهد ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید جعفر علم الهدی امروز عصر (۲۷ آبان) در اجتماع حمایت از کودکان غزه  که در میدان قدس بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: شما مردم ولایتمدار در خطه خراسان جنوبی در چنین روز و اجتماع دشمن‌شکنی به جهت خونخواهی مظلومانی، کودکان و نوزادانی که در راه اثبات حق و ستاندن داد خود از ظالمین بر روی زمین ریخته شده است حضور یافتید.

نماینده سابق بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف و مسئول حوزه‌های انوار الصادق خراسان رضوی در ادامه گفت: پیامبر اسلام بارها از سوی یهود عنود مورد آزار و اذیت قرار گرفتند و در طول تاریخ ضربه‌های سنگین این جمعیت پلید به خصوص از زمانی که حزب صهیونیزم تشکیل شد خودنمایی کرد.

وی به اشاره به تاکیدات قرآن در خصوص فساد و جنایت‌های بنی اسراییل، گفت: دنیا همیشه تحت ظلم استکبار نمی‌ماند بلکه وقتی این مستکبرین ظلم را به این طریق به حد علی می‌رسانند، خداوند خود از مظلومین عالم حمایت و پیروزی آنان را رقم خواهد زد.

حجت الاسلام علم الهدی تأکید کرد: اما به قدری عرصه بر این یهود تنگ خواهد شد که در گنج مخفیگاه و خانه‌هایشان به دست قدرتمند عبادالله اسیر و به چنگ عدالت سپرده می‌شوند و نباید شک کنید که پیروزی با مستضعفین عالم است.

مسئول حوزه‌های انوار الصادق خراسان رضوی عنوان کرد: مقدمه پیروزی که خداوند وعده می‌دهد تحمل یک فساد است و کدام فساد بالاتر از اینکه که فرعون در زمان خودش ۹۰ هزار کودک بنی اسرائیل را سربرید اما اینها کار بدتری کردند و نه تنها پسران بلکه پیرمردان، پیرزنان و کودکان را نیز قتل و عام کردند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی حتی به بیماران روی تخت خوابیده بیمارستان شفای غزه هم رحم نکردند، ادامه داد: امروز رژیم نسل‌کش اسرائیل با کمک تمام گردنکشان عالم در راس آنان آمریکای جهانخوار فقط هنرشان این است است که با بمباران‌ها خودشان مردم مظلوم را در خانه‌های آنان مدفون کنند.

حجت الاسلام علم الهدی افزود: امروز کار مهم را برادران مقاوم فلسطینی انجام می‌دهند که نفربرهای دشمن را می‌زنند و فرماندهان اسرائیلی را اسیر کردند.  

مسئول حوزه‌های انوار الصادق خراسان رضوی با بیان اینکه صبر و مقاومت مردم غزه ستودنی است، گفت: خطر بزرگی متوجه اسراییل است و دیگر به حالت قبلش برنمی‌گردد و این نتیجه استقامت مردمی است که توانستید مثل سلیمانی‌ها را به عالم رونمایی کنید که بروند در سراسر عالم نیروهایی را با توجه به خدا و اقتداری وصف‌اپذیر در عالم تربیت کنند.

وی با تأکید بر اینکه حمایت از مردم مظلوم فلسطین جهانی شده‌ است، ادامه داد: امروز نه تنها در فلسطین و غزه مقاومت می‌شود بلکه در سراسر دنیا فریاد حمایت از کودکان مظلوم فلسطین حتی زیر گوششان از جمله ایالات متحده آمریکا و فرانسه بلند شده‌ است.

حجت الاسلام علم الهدی گفت: رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری، رشادت‌های سلیمانی‌ها و حق‌خواهی مردم از خود گذشته، امروز مردم سراسر عالم از جمله اروپا، آمریکا و فرانسه را بسیج و از خانه‌هایشان به میدان دفاع از مردم مظلوم فلسطین کشانده‌ است.

مسئول حوزه‌های انوار الصادق خراسان رضوی در ادامه تأکید کرد: شعار انقلاب اسلامی ما ستیز با استکبار جهانی و اسرائیل غاصب بود امروز فهمیدیم با این جرثومه‌های فساد نمی‌توان کنار آمد چون جز به ریختن خون ملت‌های مسلمان راضی نمی‌شوند لذا دست در دست فریادمان عالم را پر می‌کند «مرگ بر اسراییل.»

وی بیان کرد: به امید خدا نه تنها سرزمین غصب شده فلسطین را از چنگال دشمنان خون‌آشام صهیونیست پس می‌گیرم بلکه کاخ سفید و تمام مراکز ظلم و استکبار را با همت شما مردم از چنگال دشمنان پس خواهیم گرفت.

حجت الاسلام علم الهدی  گفت: اگر تاکنون ملت‌ها جرات نمی‌کردند اینچنین به میدان ورود کنند اما امروز هیمنه دشمن شکسته شده در حالی که هنوز همه مقاومت وارد میدان نشده است که اگر به میدان بیاند اثری از اسرائیل نخواهد ماند.

مسئول حوزه‌های انوار الصادق خراسان رضوی افزود: مقام معظم رهبری در خصوص نابودی اسرائیل فرمودند که گفتیم که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید اما امروز خودشان دارند عجله می‌کنند.

کد خبر 1734227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha