مردمی کردن تئاتر باید مورد توجه قرار گیرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه مردمی کردن تئاتر باید مورد توجه قرار گیرد و تا حدودی به این موضوع جامعه عمل پوشانده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «امین درخشان» عصر امروز (۲۷ آبان ماه) در آئین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد سالن‌های تئاتر را متعلق به همه هنرمندان دانست و اظهار کرد: به منظور اعتلای فرهنگی مردم، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه خدمت رسانی به هنرمندان را در دستور کار دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری سی و پنجمین جشنواره تئاتر این استان، گفت: در این جشنواره شاهد مشارکت خوبی از طرف هنرمندان بودیم.

وی ضمن تاکید بر اینکه مردمی کردن تئاتر باید مورد توجه قرار گیرد و تا حدودی به این موضوع جامعه عمل پوشانده شده، افزود: با توجه به ضرورت توجه به مسئله تئاتر خیابانی، مردم استقبال خوبی از این تئاتر به عمل آوردند.

درخشان استقبال خوب مردم از تئاتر خیابانی را ستود و گفت: در سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد تئاتر به صورت صحنه‌ای و خیابانی برگزار شد که مردم استقبال خوبی از اجراها داشتند.

گفتنی است در اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان از برگزیدگان این جشنواره تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 1734230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha