پیام مدیر شبکه جهانی جام جم در پی حمله پلیس آلمان به مراکز اسلامی این کشور

حسن ملکی؛ مدیر شبکه جهانی جام جم، حمله پلیس آلمان به مراکز اسلامی این کشور را محکوم کرد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، پلیس آلمان در یک اقدام اسلام‌هراسانه ۵۴ نقطه در سراسر این کشور را برای تحقیق درباره یک مرکز اسلامی در هامبورگ مورد تفتیش قرار داده است.

دکتر حسن ملکی مدیر شبکه جهانی جام جم، در پیامی حمله پلیس آلمان به مراکز اسلامی این کشور را محکوم کرد. متن این پیام به شرح زیر است:
یورش تاسف بار پلیس آلمان به مرکز اسلامی هامبورگ و ده‌ها مکان دینی مرتبط با مسلمانان در این کشور، چیزی جز ادامه پروژه اسلام هراسی و اسلام ستیزی در غرب مدعی دموکراسی، حقوق بشر و آزادی ادیان نیست و کذب بودن این ادعاها را به دنیا ثابت کرد.


اقدامی که متاسفانه مدتی قبل در مورد مرکز اسلامی انگلیس نیز شاهد بودیم. مراکز اسلامی، کانون اجتماع، نیایش و عبادت مسلمانان از ملیت های مختلف و ایرانیان خارج کشور است و چه بر اساس قواعد حقوق بین الملل و چه بر مبنای اصول انسانی و اخلاقی، باید احترام و قداست آنها حفظ شود. همزمانی این حرمت شکنی،  با سرکوب خونین مردم مظلوم و زنان و کودکان بیگناه غزه، نشان از خشم حامیان رژیم صهیونیستی از مقاومت مردم فلسطین و مسلمانان این کشور ستمدیده دارد. بی شک این اهانت بزرگ در تاریخ بشریت ثبت خواهد شد و چهره پنهان غرب را از نقاب های دروغین بیرون خواهد افکند. اینگونه اقدامات وحشیانه و به دور از شئون انسانیت، نه تنها از وحدت و اراده مسلمین  دنیا نخواهد کاست، بلکه بر عزم آنها نسبت به اتحاد با یکدیگر و مقابله با ظلم و استکبار جهانی خواهد افزود. 


اینجانب ضمن محکوم کردن رفتار غیر انسانی پلیس آلمان در دخالت اهانت بار در امور دینی مسلمانان ساکن این کشور، از همه رسانه های آزادی طلب  و مستقل جهان خواستار واکنش سریع و نفی رفتارهای اسلام ستیزانه هستم.

کد خبر 1734251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha