عزم نهادهای فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری باشکوه طرح فرهنگی، تربیتی «قرار ما، مسجد» در مناطق کم برخوردار یاسوج

رویداد فرهنگی، تربیتی «قرار ما، مسجد» برای نخستین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد و با محوریت مناطق محروم و آسیب‌پذیر حاشیه شهر یاسوج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست هم اندیشی نخستین رویداد فرهنگی، تربیتی با عنوان «قرار ما، مسجد» امشب با حضور مدیر و معاون فرهنگی ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان، معاون فرهنگی و اجتماعی ناحیه مقاومت شهرستان بویراحمد و مدیر گروه منتخب پسران خورشید کانون فرهنگی و هنری الرحمن، مسجد جامع صاحب الزمان (عج) شهر یاسوج برگزار شد.

مدیر گروه منتخب «پسران خورشید» در این نشست، گفت: رویداد فرهنگی، تربیتی «قرار ما، مسجد» برای نخستین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد و با محوریت مناطق محروم و آسیب‌پذیر حاشیه شهر یاسوج برگزار می‌شود.

«پیمان جمشیدی» افزود: این رویداد فرهنگی، تربیتی قرار است با محوریت مجموعه فرهنگی پسران خورشید کانون فرهنگی و هنری الرحمن متفاوت‌تر از گذشته با همکاری نهادهای حاضر در نشست با محوریت مناطق آسیب پذیر برگزار شود.

وی مناطق محروم و آسیب‌پذیر استان به ویژه حاشیه شهر یاسوج را نیازمند توجه و حمایت همه دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی دانست و بیان کرد: بهترین فعالیت انجام کارهای فرهنگی و ارزشی بوده که باید در این راستا ذائقه افراد را نیز مد نظر قرار دهیم.

جمشیدی ضمن اذعان به اینکه دین زدگی بین نوجوانان و جوانان افزایش یافته، یادآور شد: سال گذشته به صورت خودجوش و با محوریت گروه سرود پسران خورشید و کانون فرهنگی الرحمن یکی از مناطق خارج از شهر یاسوج شناسایی و برنامه‌های فرهنگی و هنری در این محل برگزار شد.

مدیر گروه منتخب کشوری «پسران خورشید» به اثرگذاری این برنامه در حاشیه شهر یاسوج اشاره کرد و افزود: این فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی باعث شد تا هم اکنون نوجوانان و جوانانی از این مناطق به کار فرهنگی روی آورده و در حال فعالیت در گروه پسران خورشید هستند.

وی ضمن اشاره به اینکه هر نهاد می تواند با توجه به توانمندی و ظرفیت همکاری لازم را داشته باشد، گفت: رویداد فرهنگی، تربیتی «قرار ما، مسجد» به همت ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی ناحیه مقاومت بویراحمد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نهاد کتابخانه‌های عمومی استان، بسیج دانش آموزی استان و کانون فرهنگی و هنری الرحمن مسجد صاحب الزمان (عج) شهر یاسوج برگزار می‌شود.

کد خبر 1734266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha