برنامه های حرم مطهر حضرت معصومه (س) در هفته جاری اعلام شد

برنامه های حرم مطهر حضرت معصومه (س) در هفته جاری مصادف با ایام میلاد حضرت زینب(س) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر حضرت معصومه (س) مصادف با سالروز میلاد حضرت زینب(س) از سوی روابط‌عمومی و تبلیغات آستان مقدس حرم مطهر حضرت معصومه (س) اعلام شد.

 بر اساس این گزارش نیایش صبحگاهی حرم مطهر حضرت معصومه (س) تا سه‌شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اصغر ظهیری، پنجشنبه با قرائت زیارت عاشورا توسط جواد برزگر و جمعه نیز با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی وافی برگزار می‌شود.

 مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر حضرت معصومه (س) با سخنرانی حجت‌الاسلام سید علی حسینی و مداحی حمید رنجبر در روز یکشنبه، دوشنبه تا چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام مقداد تابش، و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام مهران شفیعی دنبال خواهد شد.

 مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر حضرت معصومه (س) نیز امروز یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام اسماعیلی نیا و مداحی علی پاکزمان، دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدحسین صدر، سه‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدصادق کفیل، چهارشنبه در قالب برنامه روایتگری شهدا با حضور حبیب‌الله معصوم، پنجشنبه در قالب محفل انس با قران کریم و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام علی سعیدیان و قرائت زیارت آل یاسین توسط محسن قاسمی برگزار می‌شود.

همچنین پنجشنبه‌شب نراسم دعای کمیل با صدای محمدرضا عاصی و زیارت جامعه کبیره با صدای حجت‌الاسلام ناصر شهیدی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) قرائت می‌شود.

مراسم دیگر شب‌های حرم مطهر حضرت معصومه (س) نیز امشب یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین ماندگاری، مداحی عباس حیدرزاده و برپایی کرسی تلاوت فاطمی با حضور سید جواد حسینی، از دوشنبه تا چهارشنبه به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام‌والمسلمین سیدحسین حسینی قمی، سیدحسین مؤمنی و ناصر رفیعی، پنجشنبه با سخنرانی آیت‌الله تحریری و مداحی محمدرضا عاصی و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد برمایی برگزار خواهد شد.

کد خبر 1734287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha