گوشمان بدهکار نعره بزدلان نیست/ آمریکا به فکر خروج از عراق افتاده

الکعبی مدافعان ابقای نیروهای اشغالگر در خاک عراق را بزدل خواند و خبر داد که آمریکا تحت فشار حملات مقاومت، به فکر خروج از این کشور افتاده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی نُجَباء در ایران، دبیرکل جنبش نُجَباء در پیامی ضمن اشاره به عبور موفق پهپادها و موشک‌های مقاومت اسلامی عراق از سامانه‌های پدافندی دشمن، نوشت: به لطف و عنایت خداوند متعال، تسلیحات مقاومت توانستند شهرک‌های صهیونیستی و همچنین پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه را با سرافرازی هدف قرار دهند.

شیخ «اکرم الکعبی» با انتقاد شدید از مواضع ننگین و شرم‎آور کسانی که در عراق از ادامه حضور اشغالگران دفاع می‌کنند، ادامه داد: در میان این کارزار حسینی، شاهد نعره‌های برخی افراد بزدل هستیم که فهمیده‌اند اربابشان آمریکا تاب تحمل این حملات را نداشته و به فکر خروج از عراق افتاده است. صداهای لرزان آنها بهتر است خاموش شود، چرا که ملت پرغرور عراق پیش‌تر در تظاهراتی میلیونی خواستار اخراج اشغالگران و آزادسازی عراق از چنگال آنان شده بود.

وی با تأکید بر اینکه "به‌هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهیم صدای سرسپردگان و ناامیدان، خللی در عزم و اراده ما ایجاد کند"، تصریح کرد: با رفتن اشغالگران، بساط همه فتنه‌ها، دسیسه‌ها، فقر و فلاکت برچیده خواهد شد و عراق به یُمن رهایی از استعمار، به‌سمت شکوفایی و آزادی و تثبیت حاکمیت ملی حرکت خواهد کرد. تنها یک صبر فداکارانه نیاز است تا به این دستاورد نائل گردیم و پیروزی تاریخی به‌گونه‌ای رقم بخورد که با حروفی از جنس طلا بر پیشانی عراقِ آزاده و سربلند حک شود.

دبیر کمیته هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق در پایان خاطرنشان ساخت: همچنین به برادران مجاهدمان که به‌تازگی با تحریم‌های شیطان بزرگ آمریکا مواجه شدند، تبریک می‌گوییم. این افتخار گوارای وجودتان باد که نام شما در کنار سایر برادران، به لیست سفید دلاورمردانی راه یافت که از سوی دولتی سیاه و عامل ظلم و ستم جهانی، اعلام شده است.

کد خبر 1734290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha