یادواره شهید مدافع حرم اسماعیل غلامی یاراحمدی در خرم آباد برگزار می شود

حجت الاسلام کیانی، گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت یادواره شهید مدافع حرم، اسماعیل غلامی یاراحمدی در مسجد الاقصی شهرستان خرم آباد برگزار می شود.

حجت الاسلام سعید کیانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: به مناسب میلاد باسعادت حضرت زینب کبری(س)، مراسم روضه هفتگی توسل به حضرت زینب(س) و یادواره شهید مدافع حرم اسماعیل غلامی یاراحمدی، به همت پایگاه مقاومت بسیج و با همکاری ارکان فعال در مسجد برگزار می شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید دکتر چمران افزود: این یادوره شهدا، با رویکرد فرهنگ ایثار و شهادت و با هدف ترویج فرهنگ جهاد به نسل جدید برگزار می شود.

وی ادامه داد: در نسل امروزی هم شاهد جوانان ایثارگر و با روحیه جهادی مانند برخی از شهدای مدافع حرم هستیم؛ اما باید در این زمینه بیشتر فعالیت کنیم.

حجت الاسلام کیانی ادامه داد: در این راستا لازم است با ورود به قالب‌های جدید و مخاطب‌پسند، نسل جوان را با این فرهنگ آشنا کرد و از همه ظرفیت‌ها به ویژه اساتید و کارهای فاخر هنری برای برگزاری یادواره شهدا بهره گرفته شود.

وی اظهار کرد: حفظ و توسعه ابعاد مردمی فرهنگ جهاد، مقاومت، ایثار و شهادت با محوریت مساجد، جذب، هدایت و سازماندهی مشارکت عمومی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نهادینه‌سازی اقدامات و رویداد ترویجی در مساجد و تقویت ارتباط فرهنگ ایثار و شهادت با ریشه‌های نظری و مبانی معرفتی دینی، تبیین مولفه‌ها و دستاوردهای فرهنگ ایثار و شهادت و پیشگیری از تحریف آن با استفاده از ظرفیت تبلیغی و تربیتی مساجد، ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی با الهام گرفتن از سیره شهدا و ایثارگران در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب، از رویکردهای مهم فعالیت های مسجد محور بویژه برگزاری یادواره های شهدا است.

 فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید دکتر چمران مسجد الاقصی شهرستان خرم آباد، افزود: یادواره شهید مدافع حرم اسماعیل غلامی یاراحمدی طی دوشنبه ۲۹ آبان ساعت ۲۰:۳٠ درمسجدالاقصی منطقه کوی فلسطین خرم آباد برگزار می شود.

کد خبر 1734305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha