حضرت زینب(س) منادی عفاف، حجاب و ارزش‌های اصیل بوده‌ است

رضایی کوچی گفت: حضرت زینب(س) منادی عفاف، حجاب، ارزش‌های اصیل روش و مَنش دین جدّشان، پیامبر گرامی اسلام (ص) بوده‌اند.

محمدرضا رضایی کوچی در گفتگو با خبرنگار شبستان از فارس، با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب(س) به سخن حضرت امام خمینی(ره) در وصف این بانوی بزرگ جهان اسلام اشاره کرد و گفت: امام(ره) حضرت زینب(س) را پیام رسانِ نهضت عاشورا دانسته و مقام معظم رهبری نیز پرستار را انسان مهربانی می داند که با رفتار و اخلاق و خدمات خود، سلامت بیمار را به او هدیه می‌کند.

نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس افزود: عقیله بنی هاشم، نقش فوق‌العاده‌ای در پیام‌رسانی و بیان وقایع و حقایقِ عاشورا و افشاگری چهره نفاق و ریاکار مدعیان دین و دنیاپرستان و زورگویان ایفا کرده است.

وی ادامه داد: این بانوی بزرگ جهان اسلام مسؤولیت خویش را در سخت‌ترین شرایط در انجام وظایف خطیرِ حفظ و حراست از کیان خانواده و تیمار خواری آلام خاندانِ رسالت؛ نمایان و از جانبی دیگر منادی عفاف، حجاب و ارزش‌های اصیل روش و مَنش دین جدّشان، پیامبر گرامی اسلام (ص)بوده‌اند.

رضایی همچنین ضمن بزرگداشت روز پرستار از پرستاران به عنوان فرشتگانِ نجاتِ بیماران و دردمندانی یاد کرد که چونان مادران و پدرانی که برای بهبودی و شادابی فرزندانشان در تلاشند از هیچ کوششی، دریغ نمی‌ورزند.

وی اضافه کرد: پرستاران مشتاقانه و از دل و جان پروانه وار، گِردِ شمعِ وجود بیمارانِ خود می‌چرخند و هر لحظه، جانی دوباره به آنان می‌بخشند و نسیم زیبای زندگی را به دردمندان، هدیه می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نمونه بارزِ از خودگذشتگی جامعه پرستاری و کادر درمان در دوران کرونا بود که همگان به اهمیت کار این قشرِ فداکار و وفادار پی بردند.

کد خبر 1734306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha