مشارکت حداکثری در انتخابات با امیدآفرینی برای مردم محقق می‌شود

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد که مشارکت حداکثری در انتخابات اسفندماه سال جاری با امیدآفرینی برای مردم محقق می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان محمد رشیدی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت برگزاری انتخابات پرشور در اسفندماه سال جاری، گفت: حرف مردم را باید گوش کنیم و انتقادات آنها را بررسی کنیم؛ به عنوان مثال امروزه مسائل معیشتی یکی از مطالبات جدی از سوی مردم است. بنابراین عملکرد مسئولان در حوزه اقتصادی می تواند سبب امیدواری مردم شود که این امر بدون شک در رونق گرفتن صندوق های رای اثرگذار است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروزه اختلافات سیاسی برای کشورمان سم مهلک محسوب می شود، اظهار کرد: البته اختلاف نظر همیشه وجود دارد و این مسئله ایرادی هم ندارد اما تقابل موجب کاهش ناامیدی خواهد شد و این امر بر مشارکت جامعه در انتخابات اثر منفی می گذارد.

وی ادامه داد: همچنین نباید فراموش کرد افراد تاثیرگذار در هر سطح و جایگاهی، باید مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کنند زیرا بسیاری از تصمیمات مهم کشور در عرصه هایی مانند مجلس شورای اسلامی اتخاذ می شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در این بین می توان اذعان کرد برگزاری انتخابات پرشور اسفندماه به دنیای غرب و دشمنان ثابت می کند که مردم در کنار نظام اسلامی ایستاده اند و هیچگاه از آرمان های خودشان کوتاه نخواهند آمد.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر این اساس امیدوارم همه افراد اعم از مسئولان و مردم همانند همیشه در کنار همدیگر بوده و با مشارکت حداکثری در انتخابات، آینده درخشانی برای میهن اسلامی رقم بزنند.

کد خبر 1734405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha