تدارک ۱۳۳۶ عنوان برنامه برای هفته بسیج در بیرجند

خراسانی مطلق گفت: امسال به مناسبت چهل و چهارمین سالروز تشکیل بسیج ۵۵ عنوان برنامه محوری در قالب هزار و ۳۳۶ برنامه در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان بیرجند اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سرهنگ حسین خراسانی مطلق امروز (۲۸ آبان) در نشست خبری اظهار کرد: هفته مبارک بسیج در شهرستان بیرجند را با شعار محوری «بسیج، امید ملت ایران» آغاز خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به اعزام راهیان نور دانش‌آموزی، گفت: امروز تعداد ۱۱۱ نفر از دانش‌آموزان دختر شهرستان بیرجند به راهیان نور جنوب اعزام شده‌اند که به زیارت مقبره و قبور شهدای عزیز و بازدید از مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس نائل خواهند شد.

وی با بیان اینکه امسال به مناسبت چهل و چهارمین سالروز تشکیل بسیج ۵۵ عنوان برنامه محوری در قالب هزار و ۳۳۶ برنامه در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان بیرجند اجرا می‌شود، افزود: یادواره‌های شهدا با عنوان «آبروی کوچه، افتخار محله» در محله‌ها و در مساجد سطح شهرستان بیرجند در طول این هفته برگزار خواهد شد.

خراسانی مطلق از فعالیت گروه‌های جهادی با برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی» با حضور بیش از ۵۰ گروه جهادی و ۳۵۰ نفر از بسیجیان خبر داد و گفت: همچنین پروژه‌های اقتصاد مقاومتی مرتبط با گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی با بیش از ۵۷ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند از جمله دیگر برنامه‌های اجرایی گرامیداشت هفته بسیج را اجرای برنامه‌های علمی، رزمی، عملیاتی، امنیتی و فعالیت گشت‌های رضویون اعلام کرد.

وی بیان کرد:  دو برنامه محوری و کشوری «میقات الصالحین» که در روز جمعه دوم آذرماه و «همایش اقتدار بسیجیان» طبق روال همه ساله در پنجم آذرماه با سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان  برگزار خواهد شد.

کد خبر 1734443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha