اجرای ۶۰ عنوان برنامه با پیوست جهادتبیینی در نکا

نجفی گفت:  برنامه جهاد تبیین در دستور کار و اولویت هفته بسیج است و فضاسازی‌محیطی و در خور شان بسیجیان در دستور کار قرار دارد.

علی نجفی - فرمانده نیروی مقاومت سپاه نکا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: با گرامیداشت میلاد حضرت زینب(س) که‌پیام رسان کربلا بودند، هفته بسیج را گرامی می داریم که اوج دلدادگی و میقات پابرهنگان است.
وی افزود: برکات و ثمرات بسیج فراوان است و از همان ابتدای جنگ تحمیلی، بسیج در کنار قوای مسلح وارد میدان شد و در روشنگری ها و مقابله با توطئه ها و ترفندها و فتنه گری ها برنده میدان، بسیجیان بودند.
فرمانده نیروی مقاومت سپاه ناحیه نکا یادآور شد: برکت و ثمره بسیج ما را از گردنه های مختلف نجات داد و در کنار مساله نظامی، در بخش کمک ها، مهار کرونا، امدادرسانی، بلایای طبیعی و... میدان داری می کند و در شرایط بحرانی در خدمت مردم است.
نجفی گفت: بسیج به خدمت به مردم فکر می کند و "بسیج امید ملت ایران" شعار امسال هفته بسیج است و با همه توان در خدمت رسانی آماده ایم.
وی افزود: هر پایگاهی حداقل یک برنامه را در دستور کار دارد و بک برنامه جهاد تبیین در دستور کار دارد و فضاسازی‌محیطی و در خور شان بسیج در دستور کار است و برنامه های ما پیوست جهادتبیینی و روشنگری فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دارد.
فرمانده نیروی مقاومت سپاه ناحیه نکا خاطرنشان کرد: صبحگاه مشترک در حرم شهدای خوشنام، دیدار با امام جمعه، میز تخصصی رفع موانع تولید، برطرف کردن مشکلات روستاییان، اجرای طرح بسیج یار و معدن یار، کمک های مومنانه و کمک به بسیجیان‌مومن و انقلابی، برنامه های فرهنگی و ورزشی، تجلیل از پرستاران نمونه و بهداری سپاه، طرح آثار شهدا، نشست روشنگری جهاد تبیین، اعزام تیم جهادی پزشوی در روستای زروم، صبحگاه دانش آموزی، برنامه جهاد تبیینی در نیروگاه نکا، تجلیل از فرماندهان یگان شهید سلیمانی که بازنشستگان آموزشی در بحث تاکتیکی از جنلهداین موارد است.
وی یادآور شد: مسکن محرومین در روستای بهزادکلا، سوچلما و شیت و افتتاح یادمان شهدا در روستاهای درزی محلا و نداف خیل، نشست فعالان رسانه ای توسط بسیج رسانه و نهضت سواد رسانه، عطرافشانی گلزار شهدا، آبروی محله که شهدا عزت و افتخار محلات هستند، یادبود شهدای غزه، رزمایش اقتدار بسیج، همایش دختران حاج قاسم، اردوهای یک روزه، همایش کاهش آسیب های اجتماعی و خانواده، گردهمایی میقات صالحین، شب شعر و خاطره برنامه مهم کشوری است و دعای ندبه بسیج مداحان از دیگر بدنامه های ماست.
نجفی افزود: روایت خاطرات و اعزام راوی به مدارس، پویش نذر خون، نشست با زنان تاثیرگذار توسط بسیج رسانه، گردهمایی پهلوانان ایران زمین، شب شعر ایینی توسط بییج مداحان و حوزه حضرت معصومه خواهران، گشت های اطلاعاتی و امنیتی هم از برنامه های مهم و اثرگذار در اخرین روزهای هفته بسیج شهرستان‌نکاست.
فرمانده نیروی مقاومت سپاه ناحیه نکا خاطرنشان کرد: تلاش کردیم هر پایگاه بسیج برنامه داشته و اثرگذار باشد.

کد خبر 1734452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha