گسترش فرهنگ عفاف مستلزم تولید محتوا اغنایی است

معاون فرهنگی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: گسترش فرهنگ عفاف در جامعه مستلزم تولید محتوا و اقدام فرهنگی اغنایی در مقابله شبه افکنی های دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «سید جانمراد موسوی» در آیین اختتامیه هشتمین دوره جشنواره عفاف و حجاب پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور با عنوان گوهر فاطمی اظهارداشت: دشمن راهبرد فرهنگی و رسانه ای را برای تبلیغ ضد ارزش ها بکار گرته و برنامه ریزی هدفمندی در این خصوص دارد.

معاون فرهنگی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه مقابله با توطئه های استکباری و پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیازمند برنامه هدفمند است، تصریح کرد: زمانی که دشمن با برنامه مشخص و هدف دار پیش می رود ما هم باید چشم انداز روشن و حساب شده پیش روی کنیم.

وی ادامه داد: حرکت بدون برنامه و عدم چشم انداز، سرمایه ها را هدر داده و فرصت ها را نیز از بین می برد و زمان را برای دشمن فراهم می سازد.

گسترش فرهنگ عفاف مستلزم تولید محتوا اغنایی است

حجت الاسلام موسوی ایجاد فضای دو قطبی در جامعه را یکی از راهبرد های دشمن در جنگ های اخیر بیان کرد و اذعان داشت: این گونه ارزش ها را به بازی گرفته و بین مردم اختلاف به وجود می آورد و اعتقادات را مورد هدف قرار می دهد.

وی بر لزوم برنامه ریزی فرهنگی منسجم و روش های اغنایی برای گسترش عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد و یادآورشد: گسترش فرهنگ عفاف در جامعه مستلزم تولید محتوا و اقدام فرهنگی اغنایی در مقابله شبه افکنی های دشمن است.

معاون فرهنگی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش از حجاب به عنوان موضوع مهم یادکرد و افزود: بی حجابی زمینه ساز بسیاری از فسادها و مشکلات اخلاقی خواهد شد و بنیان خانواده را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی به خانواده ها توصیه کرد به این موضوع بیشتر بپردازند و به عنوان یک جهادگر به این مقوله اساسی بپردازند که البته روش بیان و ترویج آن بسیار مهم است.

حجت الاسلام موسوی برگزاری جشنواره گوهر فاطمی را فرصتی برای تبلیغ و تعمیق فرهنگ حجاب عنوان کرد و گفت:‌ استفاده از روش های پژوهشی، فرهنگی، هنری، رسانه ای و تولید محتوای دیجیتال می تواند گام موثری در فرهنگ سازی ایفا کند و مطالب تولیدی در فضای مجازی گسترش یابد و به دست آحاد جامعه برسد.

در پایان این مراسم از برگزیدگان تجلیل شد. به گفته مسئولان دبیرخانه جشنواره، 300اثر به این مسابقه رسیده بود.
گسترش فرهنگ عفاف مستلزم تولید محتوا اغنایی است

کد خبر 1734480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha